Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:35, 12 Lip 2007    Temat postu: Gaźnik

Kupiłem dziś nowy gaźnik do mz etz 150 24n-2. Założyłem go do etki ,kopie i nic. Musiałem ją sporo kopać żeby odpaliła. W końcu się udało. Ustawiłem wolne obroty(śrubę od paliwa wykręciłem 1,5 obrotu i resztę wyregulowałem śrubką od powietrza, wolne obroty są). Na biegu jałowym elegancko wchodzi na obroty, ale gdy przyszedł czas na jazdę to kicha, gdy dodaje gazu do oporu to ja strasznie dusi, na 1 to jeszcze jak cię mogę, ale na 2,3 to kaplica. Zapłon raczej jest dobrze ustawiony, bo na poprzednim gaźniku etka dobrze latała. Gaźnik jest nówka. Bawiłem się dyszami, ale nic nie pomogło. Podczas jazdy gdy dam ssanie to idzie na pełnym gazie bez żadnego duszania, ale jak puszcze ssanie to ją zaczyna dusi. Śrubkę od paliwa też wykręcałem ponad 4 obroty i nic nie pomaga. Z odpaleniem też jest problem muszę kopnąć z 10 razy żeby odpaliła. Nie wiem co się dzieje?? Czy to wina cylindra, tłoka???
Powrót do góry
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 22:43, 12 Lip 2007    Temat postu:

obniz iglice o 1-2 zabki w dul, powinno pomuc Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:02, 12 Lip 2007    Temat postu:

Próbowałem i w górę i w dół, ale jutro jeszcze się pobawię. A może to być wina świecy?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 5:46, 13 Lip 2007    Temat postu:

To nie jest wina świecy. Gdy jedziesz na jedynce, to moto nie potrzebuje tak dużo paliwa - dlatego Ci ładnie chodzi. Ale na wyższych biegach zapotrzebowanie jest większe. Nawet jak dodasz gazu, to przepustnica nie przepuści odpowiedniej ilości paliwa - dlatego musisz się pobawić z tą iglicą... Tak jak pisał Jacky... Pozdro.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 11:16, 13 Lip 2007    Temat postu:

Ok. Będę próbować, jak się uda to dam znać. A mam jeszcze problem z odpaleniem muszę ją kopnąć z 10 razy, żeby odpaliła. Poszło mi pare ząbków na tej zębatce od kopki, czy to może być wina tego?
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 14:18, 13 Lip 2007    Temat postu:

jak by byla wina zebatki to bys czul ze zrzyta a walem nieobraca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:23, 13 Lip 2007    Temat postu:

Ze kopiesz ją tyle razy to wina właśnie iglicy, dostaje złą ilość i nie zapali za raz, pobaw sie iglicą .POZDRO:D
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:22, 14 Lip 2007    Temat postu:

Lub na pływaku ten języczek jest zle ustawiony, weś ją odpal i daj gaz i jak zacznie ją dusic to pozwul jej żeby sie zadusiła i wtedy zobacz czy swieca jest mokra jak jest mokra to dostaje za dużo bęzynki ja tak samo miałem w Kawasaki ale już fiuta sprzedałem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 19:47, 14 Lip 2007    Temat postu:

Jak jadę załóżmy 2 dam opór gaz to ją zadusi, ale jak w tym samym momencie dam ssanie to idzie jak przecinak.
Powrót do góry
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Sob 21:27, 14 Lip 2007    Temat postu:

to ci mowie pobaw sie z ta iglica

sorry zle napisalem pierwszego posta powinienes podniesc iglice do gory zeby dostawala wiecej paliwa, a nie opuszczac Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:15, 26 Lip 2007    Temat postu:

Z iglicą bawiłem się i nic nadal ją dusiło, pływak ustawiłem według książki 32mm i 30mm, i dalej to samo. Zdjąłem gumę od filtra powietrza i wtedy cykała normalnie, więc przeczyściłem filtr, ale po złożeniu gumy na gaźnik amen to samo, dusi gdy daje full gaz. Wpadłem na pomysł przekręcenia dyszy iglicowej ze starego gaźnika, ma ona nieco większą dziurkę niż dyszy z nowego gaźnika. Mz chodzi dobrze, ale zalewa paliwem gumę od filtra powietrza i chyba za dużo pali. Jakieś pomysły?? Czy znacie może stronę gdzie jest napisane jak wyregulować prawidłowo gaźnik?
Powrót do góry
KICHA
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:21, 26 Lip 2007    Temat postu:

moze byc iglica nie dopasowana do dyszy glownej, kumpel tak mial przy mz, kupil nowe dysze a iglice mial starą nie kupowal nowej bo byla dobra, i okazalo sie ze musial zmienic dysze albo iglice, mysle ze to jest przyczyna!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin