Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zmniejszyć spalanie w MZ 251 ??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 12:11, 15 Maj 2007    Temat postu: Jak zmniejszyć spalanie w MZ 251 ??

Witam. Otóż mam następujący "problem": aktualnie moje 251 pali mi na setkę ok 6l przy średnio dynamicznej jeżdzie. Wydaje mi sie to trochę za dużo. Więc doradżcie jak zmniejszyc zużycie paliwa. Zacząc zapewne należy od przesunięcia zapinki na iglicy (na początek o jedno oczko), ale czy spalanie spadnie a moto nie straci zbytnio dynamiki? Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami. Ile wam palą Wasze sprzęty?
Powrót do góry
pavel007
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mzetz.fora.pl

PostWysłany: Wto 13:01, 15 Maj 2007    Temat postu:

6l - no co do tego to powiem ci że etzki właśnie tyle palą Wesoly jeżeli uważasz że ci dużo pali to sprawdź zapłon i gaźnik. Z tą zapinką iglicy nie praktykowałem więc nie wiem czy to cos da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:24, 15 Maj 2007    Temat postu:

Oczywiście że moto straci na mocy Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:48, 15 Maj 2007    Temat postu:

to zeby byla mocna to zapinke do gory??
Powrót do góry
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Wto 15:30, 15 Maj 2007    Temat postu:

Tak, dajesz w góre. Ale nie zapominaj że będzie więcej palić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2007    Temat postu:

to jak najlepiej ustawic
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 19:40, 16 Maj 2007    Temat postu: lol

ja o ile pameitamma ustawione na przed ostatnim iglice. poproboj sobie. Mozna tez probowac stosowac inne iglice ;-) czego w mz nie robilem ale w ogarku w silniku od jawki dorbze sie spisuje iglica od WSK ;-)

Moja MZ 251 pali 4L co sprawdzalem wielokrotnie. I to przy takiej ostrzejszej jezdzie.
jak staram sie oszczedzac paliwo bo jeszcze tydzien do wyplaty a zostao tylko 10 zl na paliwo to wyliczylem ze spala mi 3.8L

A mocy w zupelnosci mi nie brakuje. Zreszta rozbujac ja do 120 to nie problem a i 140 wyciskac sie da ale jakos szkoda mi silnik rznanc ;-D

Sprawdz moze czy juz silnik ci sie nie pozacieral. Moze juz slaba kompresja? i paliwo ci ucieka. Moze simeringi nie szczelne. Albo komora walu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:24, 16 Maj 2007    Temat postu:

pierwsze co zrobiłem to odkręciłem świece, z wyglądu widać że miesznka paliwowa jest troszkę za bogata, więc zerknąłem do filtra powietrza (bo przecież wcześniej sprzęt palił ok 5l a nic nie zmieniałem a silnik ma jakieś 2500 przejechane po remoncie) i okazało się że filtr jest do wymiany. wymieniłem także profilaktycznie świecę zaplonową, jeśli to nie pomoże to będę przestawiał iglice po uprzednim sprawdzeniu zapłonu.
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:53, 20 Maj 2007    Temat postu: lul

a nom filtr powietrza wazna sprawa ;-) ja wogl enie moglem dojsc do ladu ze spalaniem ;-) jeszcze przed remontem silnika sprawdzilem filtr haha ;-D jak go wyjalem i pattrzaeslem to niezal gurke piasku natrzachalem ;D wazyl 3 razy wiencej niz nowy filtr ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:54, 21 Maj 2007    Temat postu:

yosef99 napisał:
pierwsze co zrobiłem to odkręciłem świece, z wyglądu widać że miesznka paliwowa jest troszkę za bogata, więc zerknąłem do filtra powietrza (bo przecież wcześniej sprzęt palił ok 5l a nic nie zmieniałem a silnik ma jakieś 2500 przejechane po remoncie) i okazało się że filtr jest do wymiany. wymieniłem także profilaktycznie świecę zaplonową, jeśli to nie pomoże to będę przestawiał iglice po uprzednim sprawdzeniu zapłonu.


Panie ! Co pan nazywasz remontem ? Ile MZ ma przejechane ?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 16:20, 23 Maj 2007    Temat postu:

Remontem Panie nazywam wymianę wszystkiego oprócz tłoka i zrobienia szlifu. Aktualnie sprzęt już przejechał 4000 po remoncie (przepraszam za wcześniejszą pomyłke w przebiegu, ale mi sie popierniczyło), więc może trzeba zrobić szlif i wymienić tłoka + pierścionki... jak uważacie?
Powrót do góry
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Śro 18:25, 23 Maj 2007    Temat postu:

co ty?? tlok powinien wytrzymac ze 20000 km. to minimum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin