Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jawa 350 ts
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Nie 21:22, 02 Wrz 2007    Temat postu:

to wez sobie zmierz jaka dziore masz teraz w dyszy i jak nieznajdziesz jakichs wiekszych to wez sobie troszeczke wieksze wiertło(tylko nie przesadz) i to rozwierc!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:19, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Oczywiscie myslalem zeby równiez szpilka lib czyms podobnym ja rozkalibrowac. Moze i bylby lepszy ale nie uzyska sie tej mocy i takiego momentu to w jawie. Moze i wystarczy ten z jawy bo i tak ostatniego biegu nie bede uzywal przewaznie 1 i 2 zeby posmigac no w ostatecznosci wszystkich zeby z obrotów zbic
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 8:23, 03 Wrz 2007    Temat postu:

No niewiem czy Jawa sie lepiej kręci,250 ma DUZO lepszego powera do 100km\h niz jawa i napewno duzej by Ci wytrzymał no i wejz pod uwage ze taki silnik od Jawy przy takiej wadze i przy dosc dobrym skatowaniu,wezmie Co ok. 7- 8l a MZ 250 5-6
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 11:39, 03 Wrz 2007    Temat postu:

o paliwo mi nie chodzi tylko który ma lepsze przyspieszenie. Jeszcze tak do konca to nie kupilem silnika bo szukam go narazie. Mam do wydania tak kolo 500 zl na silnikz osprzętem lub caly motor.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:49, 03 Wrz 2007    Temat postu:

No to kup silnik od 250,jest duzo zrywniejszy,jak niewierzysz znajdz filmik o MZ 250 a Jawa 350 to Jawa na przyspiesznie moze wachac dym i tyle,ale puzniej Jawa wygrywa, bo MZ zbiera sie dobrze ale tylko do pierwzych 100km\h
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:09, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Ale ja sie zdecydowalem na jawowski silnik poniewaz ma wiecej koni i mozna atwo z niego uzyskac te 30 koni +. A po drugie to jawe4 dostane taniej niz mz bo bede potrzebowal paru czesci równiez
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:41, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Oczywsicie kolego jak uwarzasz,ale ja pozostaje nad tym ze silnik Z ETZ 250 był by lepszy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 18:17, 03 Wrz 2007    Temat postu:

a ile mozna uzyskac z nego mocy czy 30 koni mozna i jakie modyikacje trzeba zrobic. Chce zeby ten gokart z latwoscia ruszal z piskiem opon juz nie mówiąc o paleniu gumy. Poprostu ma miec kopa do 110 i palic gume dwie zeczy. Mysle równiez o silniku z cz crossa ale nie ma za bardzo nawet cz takich ( sa ale drogie) Wiec zostaje przy jawowskim 350. Wiadomo ze jawa ma troszke gorsze przyspieszenie ale to zrekompensuje mi zmiana przelozen w gokarcie ale wątpię zebym musial to robic bo w nim bede mial tylko 8 calowe felgi, a wiadomo ze bedzie lepiej sie rozpedzal niz jawa zwykla. Ona wazy 170 kilo a ja planuje zejsc z gokartem do 150 wraz z silnikiem.

Mody. Zmiana dysz w gazniku, Planowanie glowicy 2mm, Powiekszenie okna wylotowego o jakis 1 mm, powiekszenie dolotu w gazniku, Krucca powiekszenie i polerka. Nie wiem co jeszcze ale powinno starczyc na poczatek
Powrót do góry
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Pon 19:00, 03 Wrz 2007    Temat postu:

wez sobie ten tłok zeszlifuj to ci tez w pizdu da ja w moim motorku pilowalem to ruszec cieszko bylo bo na kolo zbieralo wiec se to zrob !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 14:32, 04 Wrz 2007    Temat postu:

a ten tłok to od dołu czy od góry zeszlifowac .To dzikuje za wasze rady juz zdobylem informaci dosc zeby przerobic ten silnik. Pozdrawiam i dziekuje
Powrót do góry
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Wto 18:44, 04 Wrz 2007    Temat postu:

od dołu jakies 2-3cm!mi przynajmniej pomoglo tobie jak pomoze to w pizdu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:23, 04 Wrz 2007    Temat postu:

dzieki czyli jak rozumiem to moge nawet go nozówka obciac o te 3 cm ,a potem pilniczkiem skonczyc na rówbno i krawedziezaokraglic czy dobrze mówie.
A czy moge jeszcze na górze na tloku spilowac 1 mm od strony okna wylotowego zeby wczesniej sie otwieralo .
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin