Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 150 - jaki gaźnik oryginalnie i mała zebatka?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 15:53, 24 Cze 2007    Temat postu: MZ ETZ 150 - jaki gaźnik oryginalnie i mała zebatka?

Witam

Ostatnio zafundowałem kapitalke mojej MZ ETZ 150.
Chodzi OK, teraz tylko kwestia wyregulowania.

Z ciekawości zauważyłem, że moja zębatka z przodu (ta mała łańcucha) ma 15 zębów. Szczerze, to wydawało mi się, że powinna być 16 zębów?
Kolejna sprawa to gaźnik - mój to 24N2-2, chodź spotykam się z oznaczeniami 22n2-1(2) lub 24n2-1(2)

Z ciekawości spytam jak powinno być i jak jest w waszych sprzętach?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 16:48, 24 Cze 2007    Temat postu:

ja w swojej etz 150 mam zebatke która ma14 zębów ale originalnie było 15 , w 250 było 16 zebów. A gaźnik w obydwu motorach posiadam bing.[link widoczny dla zalogowanych]

(drugi artykół)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 17:41, 24 Cze 2007    Temat postu:

W 250 na pewno nie było 16tki. Była 19, a w 251 chyba 21...
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Nie 18:41, 24 Cze 2007    Temat postu:

z ksiazki jezdze motocyklem mz:
ETZ 125 22N2-1 Z15
ETZ 150 24N2-2 Z16
ETZ 150X 24N2-1 Z15
ETZ 250 30N2-5 Z19
ETZ 251 30N3-1 Z21


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:04, 24 Cze 2007    Temat postu:

OK dzięki
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 11:03, 25 Cze 2007    Temat postu:

Niewiem, ja miałem 16 o kolo mówił że taka była od poczatku więc niewiem.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 22:14, 27 Cze 2007    Temat postu:

-> ...::Neutralv|ee:::ee|<:::.

Mówisz, że masz zębatkę 14 zębów? I jak Ci idzie MZ? Ile wyciąga V-max? Duże są różnice pomiędzy poszczególnymi zębatkami w stosunku do oryginału (16 zębów)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 23:14, 27 Cze 2007    Temat postu:

to jest w ogole 14 ja mam 16 ale musial bym zmienic na 15 bo nie ciagnie na 5 biegu
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 23:24, 27 Cze 2007    Temat postu:

To może silnik w słabej kondycji? Może konieczny remont? A co dokładnie Ci nie pasuje? Za mały V-max, czy jak?

Ja w swojej mam zębatkę 15 zębów i chciałbym sie dowiedzieć jakie są różnice pomiędzy większymi i mniejszymi. Ecia teraz po remoncie, to zobaczymy ile pójdzie jak sie dotrze. Ale pamiętam, że dawniej ok 105km/h szła, a przed samym remontem już mniej, ale wał, łożyska, tłok nadawały się na śmietnik...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 23:29, 27 Cze 2007    Temat postu:

co to jest 105 ja na 4 biegu mam 100 tylko ze na 5 biegu trzeba dluga trase
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 22:08, 28 Cze 2007    Temat postu:

No 105 to nie jest dużo, ale jak pisałem MZ była wtedy przed remontem i mam zębatkę 15 chodź uważam że nie ma dużej różnicy do zębatki oryginalnej (16 zębów)
Obecnie etke dociera, ale jeszcze trochę i tak pomału przetestuje ile pójdzie.

Napiszcie może jak ma sie jazda na rożnych zębatkach (14,15,16 zębów)
I jakie prędkości osiągacie na jakich biegach i przy jakich obrotach. czytałem co prawda już na forum było gdzieś o tym, ale tak bardziej ogólnikowo...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 0:29, 29 Cze 2007    Temat postu:

Ja mam w 16 zębów i 125km/h leciałem wg licznika mz, z tego co wiem to raczej nie przekłamuje dużo (jakies 6,5 tys obr/min), w drugiej która mam bez dokumentów i jezdzę tylko żeby poszaleć mam 15 zębów i nie mam 5 biegu, na 4 leciałem 100km/h przy jakis 7 tys (obr/min) z tym że silniczki mam idealne nigdy nie robiłem remontu i wszystko na orginalnych częściach. a o 14 nigdy nie słyszałem a chętnie bym nabył do mz cross
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin