Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie wkręca się w obroty ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:31, 21 Mar 2007    Temat postu: Nie wkręca się w obroty ???

Mam jawe 350 (6V) ogolnie silnik jest bardzo dobry mechanik mierzył ciśnienie nic nie dzwoni nie stuka nie puka. Ale ma taki ból że od 4500 dusi się potrafi nie chodzić na prawym garze(przerywa). Zapłon był ustawiany pali na dotyk zawsze za pierwszym. Paliwo dochodzi. Pojęcia nie mam co może być przczyną ma ktoś jakieś sugestie. Możliwe że to kondensatory albo cewki?? Jeśli tak to w jaki sposób to sprawdzić. Pierwszy dzień wiosny a ja dalej w lesie z moim sprzętem. Pomóżcie.
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:39, 21 Mar 2007    Temat postu:

To raczej wina kondensatora.....albo świeca zjeba**

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:51, 21 Mar 2007    Temat postu:

Świece są nowe wymieniłem je tydzień temu. spróbuje z tymi kondensatorami niby żaden wydatek bo po 8 zł. Ale będe znowu musiał walczyć z zapłonem.
Powrót do góry
Łukasz89
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:04, 21 Mar 2007    Temat postu:

mam cezete 350 (12 V) i tez mam dokładnie taki sam problem. regulacja zapłonu, gaźnika, zmiana świec nic nie dają. co to może jeszcze być??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 22:28, 21 Mar 2007    Temat postu:

PATRYK: Używaj edycji postu, nie pisz dwa razy tego samego.

A odnośnie tematu, to bym zwiększył poziom paliwa w gaźniku, lub zmniejszył. To zależy jak to rozumieć "dusi się". Bo moze się dusić gdy jest za dużo paliwa i gdy jest za mało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 23:20, 21 Mar 2007    Temat postu:

ja już z paliwem też kombinowałem zmieniałem ustawienie iglicy, regulowałem gaznik i nic. mam nadzieje że to te kondensatory bo już sału dostaje
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:33, 21 Mar 2007    Temat postu:

Sory matisl...ale jak pisałem to dałem wyślij a zaraz szybko przerwałem i dopisałem a później jak to zobaczyłem to już nie dało się usunąć bo inny post był pod tym...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:21, 22 Mar 2007    Temat postu:

wymieniłem kondensatory ustawiłem książkową przerwę na świecach wyczyściłem gaznik i dalej nic jak była tak jest 4500 rpm i przerywa nie chce dalej iść. Zmieniałem ustawienie iglicy też nic nie daje. Co to jeszcze może być??? Przyspieszyć trochę zapłon?? Był niedawno ustawiany pali na dotyk. Pomóżcie co to jeszcze moze być??????????????????
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:13, 22 Mar 2007    Temat postu:

Jak zmieniasz ustawienia iglicy to musisz ustawiać też zapłon......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 15:21, 23 Mar 2007    Temat postu:

ja w swojej 251 miałem podobny problem (od wyższych obrotów silnik przerywał). ogólnie rzecz biorąc u mnie problem polegałna tym że jedna ze wsówek na module zapłonowym przy alternatorze poprostu była obluzowana i kiedy silnik wchodził na obroty to dostawała drgan i przerywał silnik ;| zobacz czy u Ciebie wszystkie wsówki od kondensatorów, przerywaczy siedzą pewnie tam gdzie mają być Mruga
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:41, 23 Mar 2007    Temat postu:

Morzesz mieć tak jak ja Wesoly mi wydmuchało uszczelke w Lancerku i nieumiał wejść w obroty bo zdychał Wesoly ja miałem walnięto pod głowicą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:24, 23 Mar 2007    Temat postu:

z tym ustawienie zapłonu przy zmianie ustawienia iglicy to jkas cherezja nie wiem skąd to wziąłeś ale bajka totalna. pzrecież na zdrowym rozum nie zmienia ci sie położenie tłoków zanim coś napiszesz pomyśl.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin