Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty ETZ150 na postoju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 21:08, 03 Sie 2007    Temat postu: Obroty ETZ150 na postoju

jakie powinna miec mz etz 150 obroty na postoju? bo u kumpla to jakos dziwnie troche chodzi. jak wykrecila sie dysza od powietrza i wypadla to ponizej 3tys gasla i trzeba bylo manetka trzymac gaz ale przyspieszala dorze, teraz kupil komplet naprawczy i wkrecil ta dysze i po regulacji drga miedzy 2 a 2,5 tys (mniej sie nieda wyregulowac bo gasnie albo zejsc nie chce puzniej z obrotow) jak sie doda gazu wkreca sie dosyc szybko i schodzi do 3tys po chwili 2-2,5,
czy to jest normalne czy da sie to jakos wyregolowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:36, 04 Sie 2007    Temat postu: lol

no a sruba od paliwa kreciles ? to tez ma znaczenie ;-)
jak krecisz ta od powietrza to podnosisz lub opuszczasz przepustnice. Jak opuszczasz tworzy sie wieksze cisnienie zasysania, do tego trzeba dobrac odpowiednia ilosc paliwa na wolnych obrotach.
A prawidlowe wolne obroty to powinny byc 1000-1200 ;-)
Tak naprawde mozna zrobic i tak aby wskasowka od obrotomierzxa sie zatrzymala i liczyc kazdy obrot mozna ;-) wyszlo mi okolo 100 ;-P

Ciekawostka jest to ze jak zalozylem elektorniczny regulator To jak akumulator jest dorbze naladowany to wsuemi nic sie nie dzieje ale jak jest troche slabawy to na pozycjach czy tez bez swiatel czesto jak sie zatrzymuje i wzucam na luz to trzyma 2000 rpm ;-) dopiero wlaczam swiatla i spada do 1100-1200 ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin