Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

osiagi etz 150 :/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:05, 13 Cze 2007    Temat postu: osiagi etz 150 :/

jak powinno byc z tymi osiagami bo moja eta cos sie slabo zbiera 1 i 2 nawet ma buta ale truja juz sie troche zmula doszedlem teraz na 4 biegu do 90-95 bo 5bieg to juz muli trzeba by dluzsza droge zeby piatke bujnac ile eta powinna wyciagnac na 3,4 biegu??
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:12, 13 Cze 2007    Temat postu:

nie wiem jak na 4 i 3 bo nigdy nie sprawdzałem, ale ja żeby osiągnąć v-max na 5 potrzebuje jakieś 500-600m i jest to 110 - 115 km/h (zależy od wiatru Jezyk )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:44, 13 Cze 2007    Temat postu:

Toniu3546 napisał:
nie wiem jak na 4 i 3 bo nigdy nie sprawdzałem, ale ja żeby osiągnąć v-max na 5 potrzebuje jakieś 500-600m i jest to 110 - 115 km/h (zależy od wiatru Jezyk )

nie chodzi mi o v-max 5biegu bo 5 nawet nie mam gdzie wzucic moze musze inna zebatke zalozyc...Toniu a wiesz jaka masz zebatke z przodu bo ja mam 16
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Śro 19:38, 13 Cze 2007    Temat postu:

ja jezdzilem etz150 kumpla i 90 na piatce wyciagnelem Jezyk
powiedzial mi ze to tak do 6tys trzeba rozpedzac silnik zeby dobre przyspieszenie miec
a ja tak na ucho zmienialem nawet na obrotka niepatrzylem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:33, 13 Cze 2007    Temat postu:

nie wiem, a nie chce mi się rozkręcać dekla, ale chyba jakąś większą, bo jak próbuje podnieść koło (jakieś 6000 obr) to podniesie mi je najwyżej na jakieś 40-50cm(bez pomocy rąk), a jak siadłem na kumpla 150 to przy 6000 obr, to mało mi z pod dupy nie spier&&liła (ale nie jestem pewien czy to przez zębatkę)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:00, 13 Cze 2007    Temat postu:

jeszcze przestala mi palic na kopke od tak sobie tylko na popych co to moze byc
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:25, 13 Cze 2007    Temat postu:

Moze coś ci się ze ssaniem zje**o???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:26, 13 Cze 2007    Temat postu:

ale jak jest ciepla to sie pali bez ssania
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:50, 13 Cze 2007    Temat postu:

To nawet ciepła nie pali??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:01, 14 Cze 2007    Temat postu:

znaczy odpalilem ja normalnie pierwszy raz i tak jezdzilem i pod wieczor wszystko nagle mi sie zaczelo psuc od kopki nie pali i nie ma ladowania tylko na pycha pali ale dzisiaj jeszcze nie odpalalem
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:34, 14 Cze 2007    Temat postu:

A nie kopci Ci czasem? Ja właśnie jestem w trakcie remontu swojej etz150.
Wymieniłem łożyska na wale, simmeringi, tarcze sprzęgła, łożysko górne korbowodu... Silnik złożony, próba i? Silnik tłucze, jakby w okolicach cylindra, mz kopci, nie reaguje na regulacje gaźnika, chodzi jak na ssaniu i odpala tylko przez zapych.
Co sie okazało: jeden simmering krzywo założony i silikon zamiast uszczelki/hermetyka i ciągła olej ze skrzyni. Wyjaśniło sie to dlaczego kopciła, nie reagowała na regulacje gaźnika i chodziła jak na ssaniu.
A tłuczenie? hmm po wstępnych oględzinach znawcy wał do wymiany (jego stan i dolnego łożyska korbowodu - szmelc) Do tego nowy tłok i pierścienie i zobaczymy za kilka dni, jak wszystko dostane i złoże do kupy... mam nadzieje, że teraz będzie OK
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:39, 14 Cze 2007    Temat postu:

moja tez tak jakos nie reaguje na ustawienie obrotow jak przestawiam iglice to dopiero jakies inne obroty kopcic to troche kopci
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin