Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"przerywająca piatka"
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 1:58, 05 Mar 2007    Temat postu: "przerywająca piatka"

mam problem z piątym biegiem w motocyklu MZ ETZ 150.Mianowicie ujadę jakieś 100 metrów i zerwie,szarpnie motorem.jakby na chwilę wysoczyła lecz nie wyskakuje ona ze swojej pozycji np.na czwórkę.Już dwa razy w tej sprawie rozpoławiałem silnik.Za pierwszym razem myślałem że to wina śruta od automatu,a za drugim wymieniłem wodzik i przez chwilę było ok.wszystkie zębatki i tryby są w bardzo dobrym stanie.Co robić??
[color=black][/color][size=18][/size]
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:08, 05 Mar 2007    Temat postu:

Mogą ci pływaki za szybko paliwo zamykać i wtedy mniej dostaje i przerywa(musisz wyregulować tym języczkiem w komorze pływakowej)...
Lub...styki musisz ustawić albo wina świecy..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:01, 05 Mar 2007    Temat postu:

Albo z iskrą na wysokim biegu go duśi a weś go odpal i weś sie przejedz na 5 i jak zaczne ci duśić to wes go zadus i wtedy zobacz czy świeca jest Mokra Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:37, 05 Mar 2007    Temat postu:

świeca jest 100% sprawna(przerwa 0.6) i to też nie jest wina gażnika bo próbowałem mu zwiększać i zmniejszać dawkę i wtedy dopiero go dusi albo dostaje za dużo paliwa...
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:08, 05 Mar 2007    Temat postu:

To weś wykręć świece Wesoly odkręć zaworek ustaw wszystko zeby ci palił i na miejsce świecy daj palec i kopnij i jak bedziesz miał mokry palec z benzyny to w takim razie dostaje zadurzo benzyny ale weś ustaw sobie pływak Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:13, 05 Mar 2007    Temat postu:

dostaje odpowiednią dawkę paliwa(ten temat już przerabiałem) a języczek na pływaku chyba nie ma tu nic do tego tylko ustawienie na ząbkach iglicy dawki paliwa.
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:52, 05 Mar 2007    Temat postu:

A styki sprawdzałeś bo to mogą być styki(iskrownik)...a na innych biegach choddzi dobrze??

Ps.może to być wina języczka bo jak dostaje za mało paliwa na wyższych obrotach to odcina paliwo i dlatego przerywa....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 23:54, 05 Mar 2007    Temat postu:

Na innych biegach chodzi bez zarzutów.Gdzie ten iskrownik? Wesoly.No to mam podgiąć do góry czy na dół ten języczek?Ja go ustawiałem tylko wtedy jak przy odkręconym paliwie ciekło z gaźnika.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 0:00, 06 Mar 2007    Temat postu:

Ja myśle że po prostu w skrzyni brakuje jakiejś podkładki(przekładki) ale nie rozpołowie trzeci raz silnika dopóki wszystkiego nie sprawdzę i nie będe w 100% pewny co jest przyczyną.Dlatego pytam.
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:08, 06 Mar 2007    Temat postu:

to jest ten iskrownik (styki)....a języczek to musisz zobaczyć czy masz go podgiąć czy odgiąć ale jak za mało paliwa pobiera to go odegnij...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:09, 06 Mar 2007    Temat postu:

ja mam zapłon elektroniczny a nie "młoteczek i kowadełko" ale spróbuje z tym języczkiem.
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:34, 07 Mar 2007    Temat postu:

Ale jak odegniesz to nie za durzo żeby paliwo nie spierdzielało tą dziurką...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin