Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelnienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:31, 25 Sie 2007    Temat postu: uszczelnienie

Witam. Powiedzcie jak dobrze uszczelnić silnik żeby olej z niego nie wyciekał, bo mam problem, rozbierałem już dekiel od strony sprzęgła kilka razy bo zawsze na łączeniu sączył się olej po rozgrzaniu silnika, mój dotychczasoway sposób na uszczelnienie to:
1. oczyścić łączenia dekla z karterem
2.odtłuścić(np. płynem do mycia naczyń)
3.nałożyć silikon odp na wys temperatury
4. nałożyć uszczelkę
5założyć dekiel docisnąć jaknaszybciej do kartera.
No i zawsze mi wycieka z jakiejś strony...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 1:19, 26 Sie 2007    Temat postu:

Moze zmien ten plyn do mycia naczyn na jakis rozpuszczalnik Mruga Ja zawsze robie uszczelke i z 2 jej stron sylikon, nigdy nie mialem wyciekow. Jak nie to mozesz uzyc hermetika czy jakos tak Wesoly Acha i po zagrzaniu silnika dokrec ponownie wszystkie śruby.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 9:11, 26 Sie 2007    Temat postu:

Nic Ci juz kolego niepomoze,mozesz miec krzywe kartery,ale kolego ten motor ma 20 lat moze kilka mniej,niezrobisz z niego scigacza!! i daj temu motorkowi spokój on juz swoje przezył,mój jest o 6 lat odemnie starszy,wiec daj mu luzu,niech sie sączy,dolejesz co sobote kapke oleju i dalej rura
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 10:36, 26 Sie 2007    Temat postu:

włochaty, tak nie można jeżeli mam wyciek niezależnie skąd, bo ja np mam mniej więcej spod gaźnika to trzeba to zrobić.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 11:06, 26 Sie 2007    Temat postu:

zalezy jaki wyciek,bo jesli duzo kapie to rozumiem,ale jezeli spadnie na ziemie 1 kapka to bz sensu to robic
Powrót do góry
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Nie 12:21, 26 Sie 2007    Temat postu:

najpierw oczysc powierzchnie ze starego silikonu czy czym tak wczesniej bylo wszczelniane zamiast plynu uzyj benzyny ekstrakcyjnej posmaroj karter silikonem daj uszczelke posmaruj silikonem i wedlug instrukcji na silikonie nalezy odcekac około 5-7 min i dopiero zalozyc dekiel i go mocno skrecic:) powinno pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Nie 12:23, 26 Sie 2007    Temat postu:

sylikonem lepiej nie smaruj ten czerwony jest hu.. wart Mruga wez oczysc krawedzie naluz uszczelke posmaruj towotem czy smarem cienko zeby sie uszczelka trzymala, przykrec srubami mocno i musi trzymac Wesoly a jesli nie to masz jakies ubytki w karterach albo pokrywie i cieknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:41, 26 Sie 2007    Temat postu:

Na zaden smar nieskadaj,złóz albo na silikon albo na hermetyk
Powrót do góry
macieek
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łosice

PostWysłany: Nie 14:43, 26 Sie 2007    Temat postu:

Kolego weś wyczyść dokładnie powieszchnie i nałuz na to sylikon jak i na karter i na dekiel (tylko nie załuj sylikonu) i na to uszczelke no i załuż i dobrze przykręć śruby i odczekaj jakiś czas niech zaschnie a jak to nie pomoze to zrób jak wyrzej kolega napisał ze dolewaj oleju Wesoly Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:48, 26 Sie 2007    Temat postu:

Maciek ma racje,jesli zrobisz tak jak Ci wszyscy radza to niema prawa ciec,a jesli cieknie to juz nic niezrobisz,dolejesz co jakis czas troche oleju i problem z bani
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 0:41, 27 Sie 2007    Temat postu: o

o ku***... ale rady dajecie ;-P

Po pierwsze sprawdz dokladnie karter czy nei sa wyszczerbione powstale w wyniku np rozpolawiania srubokretami mlotkami i takie tam. Jezeli mozesz takie np wybrzuszenia usunonc to je usun. pilniczek delikatny. I dobrze tu usun tak by nie robic wglembien po bokach.

Dwa wczesniej to sprawdz z kad masz dokladnie wyciek. bierzesz szamte czyscisz zakladamy ze spod silnika. I likasz z kad to cieknie moze ci wycieka z tego do czego wlazi linka sprzegla? moze zaduzo lejesz oleju?. Warto sie upewnic.

Jak juz pewny jestes ze to tam to tak jak wyzej sprawdz czy masz wszczerbienia i takie tam.

Oczysc powierzchnie dokladnie ze starego silikonu.
oczysc to jakism rozscienczalnikiem czy benzyna itp. Poczekaj az wyschnie. Jezeli masz wszczerbienia dosc glembokie to sie zatykaje korkiem. Npbierzesz taki z wina i rozrywasz rozdrabniasz i laduejsz mala ciupinke silikonu w ta szparke poczym nakladasz na to korek wciskasz go i delikatnie silikonem potem idzie uszczelka itp.

Dodam ze hermetik jest do dupska. Zafajda ci skrzynie. Silikonu nie uzywaj tak by najebac ze wylazi bokami. Po pierwsze Jezeli ni emusisz nie uzywaj silikonu i eni smaruj uszczelki silikonem. Zwilz ja olejem tzn bierzesz maczasz dwa palce w oleju i palcami moczysz sobie ta uszczelke. Jak ogolnie karter masz wporzo to tylko uszczerbki zakleasz korkiem i silikonem a tak walisz bez! Bo raz ze to brzydko wyglada wrecz ochydnie. Dwa W skrzyni sie robi brud syf i olej gozej krazy.(napewno to nie sluzy) Dziwne ale pod wplywem oleju cy zbenzyny ten silikon sie odrywa rozpuszcza mieknie itp itd.

Jezeli juz koniecznie chesz silikon to zrob to pozadnie a nie tony nawalisz ile wlezie.

Biezesz silikon na palucha i nakladasz na sam srodek powierzchni tej stykowej kartera. tzn np nozem albo paznokciem robisz taki pasek na srodku tej powierzchni. Dzieki temu po skreceniu on sie rozejdzie tylko do brzegow i nie bedzie wylazic a nie do srodka ani na wierzch. i zadziala jak taka dodaktowa uszczelka.

Ja ma silnik zlozony bez silikonow. A tym bardziej hermetikow ktore zawsze mi sie rozpuszczaly w oleju... i zreszta jest mniej skoteczny niz silikon.
Nic mi nie pocieklo ani razu. Raz mialem lekki pociek sie zawilgotnilo kolo waleczka z gdzi ejest ten mechanizm od linki sprzegla (tam gdzi ewlazi linak do silnika) oczyscilem dokrecilem i git jest.


Po nagrzaniu sie silnika a potem ochlodzenia dokrec wszystkei sruby o ile sie uda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 9:29, 27 Sie 2007    Temat postu:

mnie jak brakło uszczelek to ja składałem na sylikonie szklarskim (taki biały) i po zagrzaniu silnika silikon stwardniał i jest ok i nic mi się nie dzieje z skrzynią, a co do tego smaru to lepiej jest nałożyć wazeline techniczną bo smar coś tam robi ale co to niewiem
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin