Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WFM brak oznak zycia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:32, 07 Wrz 2006    Temat postu: WFM brak oznak zycia

[Witam wszystkich motonitów i mam takie pytanko niedawno weszłem w posiadanie wfm m06 z 57 roku czyli z silniczkiem s-01 jak dobrze pamietam, tego z malenka głowićą(chyba że coś tam było kombinowane i głowica nie z tej parafii).No i mam problem mianowicie ustawiłem wszystki przerwy bardzo dokładnie ze szczelinomierzem wymieniłem pierścionki sprężanie jest jak cie moge tako oczyściłem z nagaru to co mogłem.Iskra jest ''konia by nią zabił'' tylko jeden fakt mnie martywi mianowicie pojawia sie dopiero jak wał osiagnie troszke więcej obrotów no ale jest.I mam problem za cholere niechcę odpalic.Wczesniej ak do zapłonu niezagladałem to sie nawet raz odezwał i po chwili jak wacha w gażniku ''wywietrzała''zgasła to byłem zadowolony bo wszakze ma juz prawie 50 lat i działa.Złozyłem moto do kupy ja do zapalania a tu lipa niciwo sie niedzieje tylko kopie i latam jak głupi to wymieniłem pierscionki na nowe (przy okazji zerknałem na gładz i jest oki).Zaczałem walke z zapłonem(kondensator tez oki nieiskrzy na platynkach)Ale dalej nic niemoge wskórać jak dokładnie tam ma byc zapłon ustawiony.W sumie niejest cięzka ale kilka kursów z nia pod pacha i sie leje z człowieka(tylko sąsiadki maja ubaw!!).Z tego co wiem ma być 4.4 mm przed zz.No ale juz chyba z 10 kombinacji ustawienia i nic.A co z gaznikiwm jaki ma byc orginał w tym roczniku chyba g20 bo taki pasuje do cylindra i czy z kruccem czy bez ale z nów niepasuje do puszek wtedy juz normalnie zbaraniałem.Instalacja narazie niuepodłaczona wiec tu niema co szukać.Proszę o jakies madre rady.I w czy w tym rtoczniku jest tłumik tzw. rybka??[/u]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 8:57, 08 Wrz 2006    Temat postu:

Mi sie wydale ze powinienes na poczatku przeczyscic gaznik, pomoczyc go dzien w benzynie ekstakcyjnej, Potem ustawic zaplon na ok 3 mm przed gmp, wyczyscic platynki pilniczkiem lub papierem sciernym albo wymienic na nowe, tylko kup lepsze bo na tanszych slabo sprzet chodzi . I sypnij wiązanke sąsiadkom Mruga
Powrót do góry
soldyy
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:07, 08 Wrz 2006    Temat postu: Re: WFM brak oznak zycia

POLL napisał:
[Witam wszystkich motonitów i mam takie pytanko niedawno weszłem w posiadanie wfm m06 z 57 roku czyli z silniczkiem s-01 jak dobrze pamietam, tego z malenka głowićą(chyba że coś tam było kombinowane i głowica nie z tej parafii).No i mam problem mianowicie ustawiłem wszystki przerwy bardzo dokładnie ze szczelinomierzem wymieniłem pierścionki sprężanie jest jak cie moge tako oczyściłem z nagaru to co mogłem.Iskra jest ''konia by nią zabił'' tylko jeden fakt mnie martywi mianowicie pojawia sie dopiero jak wał osiagnie troszke więcej obrotów no ale jest.I mam problem za cholere niechcę odpalic.Wczesniej ak do zapłonu niezagladałem to sie nawet raz odezwał i po chwili jak wacha w gażniku ''wywietrzała''zgasła to byłem zadowolony bo wszakze ma juz prawie 50 lat i działa.Złozyłem moto do kupy ja do zapalania a tu lipa niciwo sie niedzieje tylko kopie i latam jak głupi to wymieniłem pierscionki na nowe (przy okazji zerknałem na gładz i jest oki).Zaczałem walke z zapłonem(kondensator tez oki nieiskrzy na platynkach)Ale dalej nic niemoge wskórać jak dokładnie tam ma byc zapłon ustawiony.W sumie niejest cięzka ale kilka kursów z nia pod pacha i sie leje z człowieka(tylko sąsiadki maja ubaw!!).Z tego co wiem ma być 4.4 mm przed zz.No ale juz chyba z 10 kombinacji ustawienia i nic.A co z gaznikiwm jaki ma byc orginał w tym roczniku chyba g20 bo taki pasuje do cylindra i czy z kruccem czy bez ale z nów niepasuje do puszek wtedy juz normalnie zbaraniałem.Instalacja narazie niuepodłaczona wiec tu niema co szukać.Proszę o jakies madre rady.I w czy w tym rtoczniku jest tłumik tzw. rybka??[/u]


Ustaw sobie na przerywaczu bardzo małą przerwę i na 100% zapali jeśli to wina zapłonu. może być bez szczelinomierza. Zapłon lepszy jest późniejszy dla tego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:47, 08 Wrz 2006    Temat postu:

Z sasiadkami to ja mógłbym co innego zrobic bo juz są w wieku rozrodczym a wsumie dopiero niedawno weszły ale to juz inna para kaloszy.A co do rad to nieomieszkam spróbowac.Dziękuwa panowiePs z miła chęcia bym pogrzebał przy zapłonie sąsiadek!!!! Jezyk Smile
Powrót do góry
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:15, 08 Wrz 2006    Temat postu:

wiesz co..ja tez tak mialem...i to byla wina gaznika...wez odkrec gaznik zamocz szmate w benzynie i wsadz przez ten otow zamiast gaznika,jak jest iskra to powinna chycic i jesli chyci to napewno gaznik,sprobuj parez razy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 8:31, 09 Wrz 2006    Temat postu:

POLL napisał:
Z sasiadkami to ja mógłbym co innego zrobic bo juz są w wieku rozrodczym a wsumie dopiero niedawno weszły ale to juz inna para kaloszy.A co do rad to nieomieszkam spróbowac.Dziękuwa panowiePs z miła chęcia bym pogrzebał przy zapłonie sąsiadek!!!! Jezyk Smile


Myslalem ze to sasiadki to raczej juz podchodzily pod mohery z racji wieku WesolyWesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 12:13, 10 Wrz 2006    Temat postu:

No coty kolego sąsiadki maja dopiero po nascie ale juz jedna dorosła i myslę że nikt przy zapłonie jednej młodszej napewno jeszcze niegrzebał.A propo gaznika to jak powinien byc prawidłowo wyregulowany bo kazdy o tym mówi ale dokładnie nikt o tym niepisze.Prosiłbym o jakieś wskazówki.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 13:16, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Znalazlem stronke z wytlumaczeniem jak tego dokonać : [link widoczny dla zalogowanych] . Do adminow i modow, to nie jest reklama i sie nie czepiajcie jak ... Jezyk
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:56, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Wielkie dzieki kolego niby takie proste ale jak człowiek niedoczyta to moga byc niemałe problemy z ustawieniem silnika.I niema sie co czepiac ja dzięki takim niby ''reklamom'' duzo fajnych stronek na necie o motorkach znalazłem i sporo sie dowiedziałem ciekawych żeczy.Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:44, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Iskre może mieć nawet 240Wolt:P ale jak rozkręcisz śiwece to czy świeca jest mokra czy sucha, jak świeca jest sucha to masz coś z gażnikem a jak jest mokra to masz coś z iskrą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin