Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wsk 125 - pomocy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:51, 26 Gru 2006    Temat postu: wsk 125 - pomocy

elo
moim problemem w wsk 125 jest to ze nie dam rady jej odpalic;/
iske ma, paliwo ma wiec co to moze byc??
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Wto 21:43, 26 Gru 2006    Temat postu:

haha!! jest wiele możliwości. Po pierwsze musisz powiedzieć czy silnik był przedtem rozkręcany, mianowicie czy grzebałeś przy zapłonie!! Po drugie czy zalewa Ci świece ( głupie pytanie no ale zawsze trzeba zapytac nie?)!! Po trzecie czy bawiłeś sie gaźnikiem i Po czwarte jak to się stało ze przestała palić??( nagle porostu w czasie jazdy czy kupiłeś nie palącą?). no i to chyba wystarczy, odpowiesz na te pytania to sie postaramy określić wadę i pomóc Ci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 22:14, 26 Gru 2006    Temat postu:

a wiec tak:
wymienilem cewke i kodesator w zaplonie,
wszystko po ustawialem i odpalilem i wszystko git chodzilo,
silnik nie byl rozkrecany, tylko zaplon zdejnowany.
po poru godzinach juz nie moglem jej odpalic;/
przyszedk kolega i powiedzial ze to wina gaznika i cos krecim przynim i nic
wiec jeszcze trzeba porzadnie gaznik wyregulowac
Powrót do góry
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Wto 22:53, 26 Gru 2006    Temat postu:

a skad wiesz ze paliwo dochodzi? zakrec swiece, nie zakadaj czapeczki i pokop pare razy, odkrec swiece jak jest mokra to szukaj przy zaplonie jak sucha to przeczysc gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 10:52, 27 Gru 2006    Temat postu:

ahaa, wielkie dzieki za info.
a jak poprawinie wyregulowc gaznik??
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:25, 27 Gru 2006    Temat postu:

Tam muszą byc 2 śrubki obok gaźnika jedna od paliwa a druga od powietrza to tą od powietrza dokręć do końca odpal i wsk będzie się dusić i wtedy poluzowój tą śrubke aż będzie chodzić na równych obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Śro 20:15, 27 Gru 2006    Temat postu:

moze i tak jak pisze moj poprzednik ale ja postaram sie opisac ci to bardziej szczegolowo:

wiec zacznijmy od tego ze musisz miec dobrze ustawiony zaplon, silnik nie moze lapac "lewego" powietrza i silnik musi byc rozgrzany przez ok.15min jazde

nastepnie gasisz moto. srube od regulacji biegu jalowego wkrecasz do oporu a srube regulacji polozenia przepustnicy wkrecasz tak mniej wiecej do polowy.

odpalasz moto i powoli odkrecasz srube reglucjacji polozenia przepustnicy az do momentu kiedy silnik zacznie nieregularnie pracowac, wtedy wykrecasz srube reg. biegu jalowego do momentu kiedy silnik zacznie pracowac regularnie i znow troche odkreasz ta srube od przepustnicy do czasu kiedy silnik zacznie pracowac nieregularnie........ powtarzasz te czynnosci do uzyskania niskich i stablinych wolnych obrotow

zycze powodzenia:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:39, 27 Gru 2006    Temat postu:

A może zapłon ci sie przestawił, a wugule ma widoczna iskre ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 21:17, 27 Gru 2006    Temat postu:

iskra jest jak "kon"
a jak zaplon najlepiej miec ustawiony??
Powrót do góry
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 27 Gru 2006    Temat postu:

heh,jest jeszcze jedna mozliwosc,tydzien sie z kumplami glowilismy,iskra byla,paliwo szlo,poprostu byl walniety simmering na wale,i lapala lewe powietrze,oprocz tego kompresja ma tu duzo do gadania Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:12, 27 Gru 2006    Temat postu:

sadzi0 zapłon powinien być rozwarty na 3mm, A snieguś dobrze mówi możesz mieć łorzysko lub simering wchlastany i łapie ci lewe powietrze też kiedyś tak miałem ale z piłą motorową jak ją przechyliłem to paliła pięknie a jak na prost to kurw*** sie dusiła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:55, 28 Gru 2006    Temat postu:

jest jeszcze takki bajer,sprawdz czy nie ma luzow na klinie,ale to malo prawdopodobne jak iskra jest,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin