Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WSK 175
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Czw 19:34, 19 Kwi 2007    Temat postu: WSK 175

Witam.

To znowu ja, jak wiecie miałem problemy z tym gaźnikiem. Dzisiaj przełożyłem inny gaźnij, tzn prawie cały (oprócz komory pływakowej) I jak zapale moto to chodzi ale jak dodam gazu to muli i zaczyna gasnąć, albo znów wchodzi na tak wysokie obroty i zaczyna wyć, że trzeba go samemu wyłączyć. Czym to może być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 21:05, 19 Kwi 2007    Temat postu:

no to jest z tym gaznikiem cos nie tak bo jak pali to zaplon i te sprawy sa ok, czyli ten gaznik, wez i ustaw go dobze, srobki od powietrza i paliwa, moze sie gdzies przypchal, a najlepiej to wez i przeluz do niej z takiej wski co jezdzi na codzien i bedziesz wiedzial czy gaznik czy cos innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Pią 14:13, 20 Kwi 2007    Temat postu:

Jacky, już to dawno sprawdziłem. Wesoly Próbuje coś kombinować ale dalej wchodzi na sakramenckie obroty...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Pią 15:04, 20 Kwi 2007    Temat postu:

Wsadziłem spowrotem tam ten gaźnik i dalej wchodzi na max obroty. Co się dzieje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Pią 21:10, 20 Kwi 2007    Temat postu:

hmmm no to dalej musi byc cos z tym gaznikiem nie tak Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 23:28, 20 Kwi 2007    Temat postu:

a przepustnica sie nie blokuje? ustal mniejszy poziom paliwa na plywaku, sprawdź dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Sob 9:27, 21 Kwi 2007    Temat postu:

Sam nie wiem, ale żeby na dwóch gaźnikach? Wczoraj jakoś zrobiłem że chodzi nie najgorzej, czasami jak gaz sie przytnie to na bieg i mu przechodzi. Tylko że teraz jak mu dodam gazu to go muli i sie dopiero rozchodzi po chwili, i jak już jade tak sobie i daje mu gaz do końca to do spowrotem muli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Sob 10:02, 21 Kwi 2007    Temat postu:

moze simmering ci walna Confused wymien je moze to cos da

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Sob 10:44, 21 Kwi 2007    Temat postu:

hmm... Tylko który simmering?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:22, 21 Kwi 2007    Temat postu:

nie, raczej napewno nie a jeśli to już to masz dwa simeringi po obu stronach wału, myśle że to wina mieszanki powietrzno-paliwowej, śrubka od powietrza nominaleni powinna być wykręcona 1,5 obrotu, ale ta wartośc z mienia sie wraz z zużyciem silnkia, ustaw iglice w średniej pozycji, upenij sie czy linka od gazu sie nie zacina, czy trafiłeś przepustnicą w bolczyk, a iglica wpadła do gaźnika, jeśli to wszyskot nie pomoże spróbuj rozkręcić cały podezpół przczyścić wszystko dokładnie, sprawdz czy nie ciągnie nigdzie lewego powietrza, sprawdz drożności i czystość filtra powietrza. jeśli to wszystko nie pomoże napisz co sie dzieje jeszcze raz i postaram sie wtedy pomóc teraz jest wiele niewiadomych, myśle że gdy bedzieś przerabiał to co napisałem to znajdziesz przyczyne pozdrawiam.
Powrót do góry
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Sob 13:41, 21 Kwi 2007    Temat postu:

@Niuniek, więc tak: filtra powietrza nie mam w gaźniku (niema miejsca, zobacz moją WSK w dziale nasze sprzęty) Mieszanka napewno jest dobra, przepustnicą na pewno dobrze trafiłem i iglica wpadła do gaźnika, dzisiaj nawet pływak zmieniłem. A dalej wszystko się jeb... A dokładniej to: Musze jeździć na ssaniu bo inaczej tak pyrka a nie chodzi silnik. I jak ruszam to go muli strasznie, dopiero po chwili sie rozchodzi. I jak już się rozpędzam, to nie da sie dojść do max prędkości, ponieważ jak mu dam gaz prawie na full to go muli, muszę ująć. Więc wypada tak że muszę jeździć na średnim gazie.. BO jak za mało to dusi, i za dużo to też. Czym to może być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:02, 21 Kwi 2007    Temat postu:

a wiec, poziom paliwa pewnie jest zbyt niski - zwiększ, i jak sie dusi to może dysza od niski i moze id wyskoich jest zapchana ewentualnie kanały moga być zapchane, spróbuj wymienic benzyne w baku może jest z nią cos nie tak, no i czasem jest tak że własnie bez filtra może sie dławić, sprbój dorobiś jakiś stelarz z drutu i choćby grubą skartepetke naciągnąć, no i moze spróbuj świece inną zamontowac - nigdy nic nie wiadomo, bo jeśli próbowałes wszystkiego z gaźnikiem, zawsze może być coś z zapłonem, ale na odległość Ci nie pomoge, a i najważniejsze sprawdz czy napewno nie zassysa lewego powietrza przy gaxniku pod cylindrem itd.

zastanaiwa mnie to ssanie, bo wtedy przyczyny mogą być dwie poziom pakliwa w gaźniku i zapchane dysze
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin