Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

z odpalenie etz 150
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:58, 11 Maj 2007    Temat postu: z odpalenie etz 150

witam zalozylem dzisiaj pierscienie 1 szlif do etz bo wczesniej byl jakby lekki luz zalozylem je i juz przy wlozeniu do konca cylindra w tlok juz byl problem ale nakrecilem nakretki na szpilki i dociagajac nimicylinder w dol tlok wchodzil i gdy juz wszystko skrecilem to nie moge jej odpalic tak jakby chciala odpalic ale nie moze czasem tak jak by juz miala odpalic ale nie odpala czy jest mozliwe ze to przez te pierscienie??
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 18:14, 11 Maj 2007    Temat postu:

a chodzi ci tłok w cylindrze? odkrec głowice i zobacz czy chodzi tak jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:44, 11 Maj 2007    Temat postu:

no chodzi ale zobaczylem ze pewnym momencie ma duzy opor
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:09, 11 Maj 2007    Temat postu:

hmm. weś to rozbiesz i nasmaruj tłok miksolem i cylinder bo nieraz ćiasno chodz i rzeby ci nieporobił rysów na cylku i morze sprawdz łorzysko igielkowe na korbowodzie bo moze one daje opur ?? weś daj tłok naduł i nalej tam miksa i zostaw to na 1 dzień a na drugi pokop i postaraj go odpalić Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:51, 11 Maj 2007    Temat postu:

moze mi tlok napuchl
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 11 Maj 2007    Temat postu:

Nieno wondpie Wesoly to jak by ći odpalił ale on ći nieodpalił zrub tak jak ja ći mówi i zobaczysz czy coś się udało Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 22:43, 11 Maj 2007    Temat postu:

jeśli kupiłeś tylko nowe pierscionki bez robienia szlifu to pewnie cylinder jest tak zuzyty że jednak trzeba zrobic szlifa... ;| chociaż możesz sie też przyglądnąć dokładniej tłokowi...
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:55, 12 Maj 2007    Temat postu:

Nowłąśnie sam sie dziwie pewnie wszystko nominał a pierśćienie na 1szlif to dziwie się ze zamkły się na tłoku, ale ja mam w Ogarku nominał wszystko i pierśćienie na 1 szlif i jest dobrze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:35, 13 Maj 2007    Temat postu:

ale mimo wszystko chyba powinna odpalic
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 12:46, 13 Maj 2007    Temat postu:

moze masz nieszczelnosci pod cylindrem?
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 1:43, 14 Maj 2007    Temat postu: lul

nom co pisza racja ;-) moze lepiej bylo kupic juz nominalne nowe pierscionki.

ale moge tez podejzewac ze jak wyciagales sworzen to za pomoca mlotka lub jakos tak:) moglo doprowadzic do lekkiego skrzywienia korbowodu co moze powodowac wlasnie takie opory a nawet zacieranie cylindra, lepiej to skontrolowac bo lepiej zregenrowac sam wal ewnetualnie wymiec tylko korbowod niz tlok pierscionki i cylinder. ;-) A moze cylek zatarty? i takie opory ma?:)

jest jeszcze mozliwosc w co wotpie ale mozliwosc taka jest, skoro to pierscienie na 1 szlif to moze blokuja sie na progu cylindra ? bo jak rozumiem cylek nie byl szlifowany :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:51, 14 Maj 2007    Temat postu:

sworzen nie byl wyciagany tylko pierscienie zmienione wiec nic nie jest pokrzywione a 1 szlif zalozylem bo widzialem ze minimalnie sie rusza ale asz takich nie bylo pierscienie nie chcialy sie zamknac na tloku to je troche podpilowalem
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin