Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłon Etz
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 9:35, 01 Lut 2007    Temat postu: Zapłon Etz

Znalazłem wczesniej jakis temat o zapłonie ale tamten był na przykładzie jawy i nie zabardzo zrozumiałem... wiec pisze nowy jak przeoczyłem jakis temat o tym to niech admin usunie ten post Jezyk

Jak sie ustawie zapłon w Mz etz 150? bo pierwszyraz w zyciu widziałem i prubowałem to zrobic mysałem ze to bedzie cos na zasadzie jak w ogarze a tu widze inna technologia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 01 Lut 2007    Temat postu:

W ogarze przesówasz całą elektrownie, a w MZ tylko tą blaszke na której umocowany jest przerywacz i chyba tylko tym się to różni Wesoly Ja też na początku nie wiedziałem o co chodzi, ale szybko się domyśliłem Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:45, 01 Lut 2007    Temat postu:

Tylko tłok musi być u samej gury Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:13, 01 Lut 2007    Temat postu:

Nie u samej góry tylko 2-3 mm przed GMP .
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 20:32, 01 Lut 2007    Temat postu:

o to bym se przestawiac do usranej smierci haha bo ja odkreciłem te trzy sruby wobkoło i prubowałem cos ale nie zabardzo mi to szło bo te sruby były raczej nie do przesuniescia haha a to to co jest koło przerywacza to sie reguluje tym zapłon??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:35, 01 Lut 2007    Temat postu:

powiedz dokladnie o co ci chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 20:46, 01 Lut 2007    Temat postu:

chce ustawic zapłon.. i sie pytam jak:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:55, 01 Lut 2007    Temat postu:

Ale powiedz o co ci chodzi z "tym koło przerywacza" Żeby ustawić zapłon to na elektrowni jest przykręcona taka blaszka która trzyma przerywacz, musisz popuścić (chyba dwie, nie pamiętam) śrubki które ją trzymają i wtedy przesówasz ją sobie w góre i w dół, reszta już zależy od ciebie i od twoich zręcznych dłoni Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Czw 21:22, 01 Lut 2007    Temat postu:

no o ta blaszke mi chodziło... aha to tylko tym sie zapłon ustawia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:35, 02 Lut 2007    Temat postu:

Tylko pamiętaj przerwa ma być 3mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:34, 03 Lut 2007    Temat postu:

chyba 0,3 Wesoly Ale ja zawsze ustawiam na "oko" i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby po godzinie "męczenia się" moto żle chodziłoJezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 19:03, 06 Lut 2007    Temat postu:

...jesli masz wirnik zamiast magneta to sprawa jest nawet prosta...
odpalasz moto i powoli ustawiasz zapłon na odpalonym hehe i co jakis czas dajesz w pizd* zeby zobaczyc czy sie dobrze wkreca na obroty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin