Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Proszę o jakieś pomysły dotyczące budowy gokarta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Warsztat samochodowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
VTX
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:28, 06 Lis 2011    Temat postu: Proszę o jakieś pomysły dotyczące budowy gokarta

Witam zdecydowałem się na zrobienie gokarta mam już plany tylko że trzymają mnie trochę pieniądze mam zamiar użyć do budowy silnika MZ 250 ramę oczywiście zrobię sobie sam am schematy już porobione ogólnie wiem jak to zrobić a chodzi mi głównie o:
-z jakiego lub z czego można zrobić tarcze do hamulców tarczowych
-jakich kół użyć
-czy układ kierowniczy i zwrotnice pasowały by np. od malucha
-z czego zrobić tylną oś czy z pełnego pręta czy z rury (co będzie bardziej wytrzymalsze)
-czy nadają się na to koła pneumatyczne np. od zgrabiarki ??

P.S chcę aby te części były wytrzymałe ponieważ silnik zapewnia duża moc jak i prędkość która będzie dochodziła do +100km/h więc nie chcę aby gokart rozleciał się na 1 lepszym zakręcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:05, 06 Lis 2011    Temat postu:

Tarcze hamulcowe można z jakiegoś chińskiego quada 50/70ccm , są małe i w dodatku wentylowane , i prosto zamontować , koła , hmm , można by też z quada 50ccm , chyba że dorwiesz oryginalne do gokarda , ale cena duża , układ kierowniczy zrób sam , to nie jest nic trudnego zrobić coś na wzór z malucha tylko mniejsze , Tylna oś , też można z quada 50ccm , lub rura fi20 , w nią wsadzić pręta i zaspawać wszystko , i o co chodzi z tymi kołami pneumatycznymi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VTX
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:12, 07 Lis 2011    Temat postu:

koła pneumatyczne od zgrabiarki taka nazwę znalazłem w sklepie rolniczym

a i jak ktos ma wymiary silnika mz najbardziej wysunięte elementy wraz z cylinderm od góry do dołu szerokość i długość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:18, 07 Lis 2011    Temat postu:

Powiem tak:

- tylna oś od 50cc będzie się giąć w oczach...kumpel sprawdził. waży z 80 kilo i usiadł na takiego quada i przejechał nim się po wertepach...oś się wygięła więc odradzam

- układ kierowniczy od malucha ma przekładnie ślimakową zalaną olejem wiec jest długowieczna...nie wiem czy jest sens klepać coś samemu.

- jeżeli chcesz tym zapierdalać to poszukaj felg i opon przystosowanych do prędkości 100 bo te od grabiarek to nie jest dobry pomysł...chyba że nie dbasz o własne BHP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:15, 07 Lis 2011    Temat postu:

Hmmm dziwne , ja mam quda 70ccm , nie szanuje go za grosz i oś sie nie zgięła ani nic , wszystko się trzyma , a z drugiej strony , po co ładować przekładnie kierowniczą i cały układ z malucha , przecież to jest dosyć duże i nie wygodne , lepiej moim zdaniem coś samemu wykombinować , najprostszy układ , oczywiście z możliwością pochylenia kół , przy takiej mocy i prędkości się przydaje , a co do felg , no to chyba tylko cię ratują z gokarda oryginalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:50, 07 Lis 2011    Temat postu:

Schemat może ? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VTX
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:41, 09 Lis 2011    Temat postu:

no właśnie niechce zeby się rozleciał na 1 zakręcie daletgo was pytam bo mogliście miećjuż jakaś styczność za pomysły dziekuje znalazłem tu takie coś zaraz linka prześle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VTX
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 09 Lis 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VTX
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 09 Lis 2011    Temat postu:

luknijcie na etap 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:35, 09 Lis 2011    Temat postu:

Układ od weterana szos sobie odpuść ni jak to będzie tu wyglądać i czy będziesz robił 2 obroty od oporu do oporu czy chciałbyś trochę więcej niż pół, zrób podobnie jak zrobili wyżej, zadbaj o coś na kształt końcówek żeby można było jakąś zbieżność ustawić.
Oś jeśli będzie podparta tuż przy kołach nie będzie się wyginać, w quadach tak się dzieje bo jest trzymana za środkową część, a u chińczyków materiały do produkcji quadów leżą na jednej kupie z rurkami do namiotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Warsztat samochodowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin