Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mz etz 150 pękniety tłok
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:30, 09 Mar 2013    Temat postu:

Słuchaj jak raz zrobisz porządnie to będziesz miał spokój na długie lata

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:33, 09 Mar 2013    Temat postu:

u mnie by paowało wymienić cały wał bo ma luzy na czopach i łozyska maja luz tak samo w karterach. składałem na kleju ale nie wytrzymał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:35, 10 Mar 2013    Temat postu:

Czopy wału można naprawić w dwa sposoby:
- metoda inwazyjna, punktowanie powierzchni spawarką elektryczną (4 punkty wystarczą aby łożysko się trzymało). Kiedyś dla kolegi się spieszyło i tak chciał żeby mu zrobić, silnik chodzi do tej pory.
- metoda nie inwazyjna polega na wymianie czopów na nowe-chińskie

Wracając do karterów to można wstawiać tuleje, później jakoś je mocować...nigdy tego nie robiłem i nie zlecałem tego nikomu. Najczęściej jednak kupuje się kartery w dobry stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:52, 10 Mar 2013    Temat postu:

luzy lozysk w karterach mozna prosto naprawic.cynujesz z zewnatrz lozysko lutowniaca grzalkową.potem wciskasz je prasa w katerry.Nadmiar cyny sam sie usuwa
Tylko nie daje sie cyny duzo bo lozysko moze scisnac i nie bedzie sie chcialo obracac.Sam te metode stosowalem niejednokrotnie, zawsze dzialalo i dziala po dzis dzien.Metoda bardzo tania dosc solidna ale jednak trzeba pamietac ze jest to "domowy"sposob.Watpie zebys kupil uzywane kartery bez rozrobionych gniazd.Cyny do tego uzywa sie w laskach a nie w zwoju bo ta cyna w zwoju jest zbyt miekka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:34, 10 Mar 2013    Temat postu:

zespawał bym ale słyszałem że potem materiał się psuje po takim czymś . Mam jeszcze pytanie co może byc powodem przeskakiwania 5 biegu .jeden tryb wymieniłem czyba choinka sie na niego mówi.tryb zdawczy nawed dalej wsunołem ale wiecej nie da rady bo nie przykręce dobrze zębatki bo jest mało gwintu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:49, 10 Mar 2013    Temat postu:

przyczyna przeskakiwania 5 biegu sa zeby klowe trybu przesuwnego,walek zdawczy badz mechanizm zmiany biegow(to jest tzw choinka).a tryb zdawczy ma wejsc w lozysko ile sie da a gwint masz caly zakrecic inaczej jest cos nie tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:53, 10 Mar 2013    Temat postu:

BOOSTER212 napisał:
luzy lozysk w karterach mozna prosto naprawic.cynujesz z zewnatrz lozysko lutowniaca grzalkową.potem wciskasz je prasa w katerry.Nadmiar cyny sam sie usuwa
Tylko nie daje sie cyny duzo bo lozysko moze scisnac i nie bedzie sie chcialo obracac.Sam te metode stosowalem niejednokrotnie, zawsze dzialalo i dziala po dzis dzien.Metoda bardzo tania dosc solidna ale jednak trzeba pamietac ze jest to "domowy"sposob.Watpie zebys kupil uzywane kartery bez rozrobionych gniazd.Cyny do tego uzywa sie w laskach a nie w zwoju bo ta cyna w zwoju jest zbyt miekka.


Co do tej cyny to jest to cyna techniczna, ma większą temp. topnienia od zwykłej.

W tym artykule jest odpowiedz na Twoje pytanie jaskot12 [link widoczny dla zalogowanych]. Nie sugeruj się tym że jest to do motocykla Jawa, zasada działania skrzyni biegów w MZ jest taka sama.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 10 Mar 2013    Temat postu:

u mnie np łożysko wystaje w silniku w środku nie jest całe schowane tylko wystaje od tryba zdawczego a moim zdaniem powinno byc całkiem schowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 12 Mar 2013    Temat postu:

żeby nie zakładać nowego tematu to mam pytaniem mam urwany gwint w karterze od spuszczania oleju tam co sie wkręca śrubke z magnesem. myslałem to zaspawać i zrobić gwint na zwykła śrube np na 8mm czy było by to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:19, 12 Mar 2013    Temat postu:

A przegwintować na większy się nie da??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 12 Mar 2013    Temat postu:

tylko nie mam gwintownika takiego dużego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:02, 28 Mar 2013    Temat postu:

Dałem cylinder i wał do motorland i jestem nie zadowolony ponieważ cylinder wyglada tak jak by ktoś robił szlifa papierem ściernym i do tego ciasno że musiałem skracać pierścionki bo nie mógł wejść tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin