Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mz etz 150 pękniety tłok
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:32, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Składaj reklamacje, co do pierścienie to tak może być. Ja nieoryginalne pierścionki też musiałem szlifować (zamki w nich)

Co do robienia szlifu, cylinder powinien mieć spiralne ślady po honowaniu. Przecinające się pod kątem ponad 60 stopni Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaskot12
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:15, 02 Kwi 2013    Temat postu:

A mam jeszcze pytanie czy po tym szlifie będzie troche słaby na początku ?bo jak na razie to go tak troche jak by muli . i czy jest możliwie aż taka różnica żeby wydawał głośniejszy dzwięk z tłumika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:27, 03 Kwi 2013    Temat postu:

glosniejszy bedzie bo ma wieksze sprezanie a co do tego ze jest slabszy to jak to sprawdzales?? przeciez nie wolno wkrecac go na wysokie obroty na poczatku...
a do 3 tys kazda mz jest slaba
robilem tam kilka szlifow i zawsze bylem zadowolony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:08, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Motórzysto , dodam od siebie odnośnie wału , czopy są utwardzane powierzchniowo , i zabawy z spawarką po prostu ten materiał czynią kupą gówna , nie wspominając o naprężeniach powstałych z tych zabaw , ale jak działa , to niech działa , to tyle w kwestii teoretycznej , booster , nie zęby kłowe , tylko sprzęgła kłowe , muszą mieć pochyły kąt 3 stopnie względem osi pionowej kła/sprzegła kłowego , co do szlifu , cylek tak wygląda po szlifie , nie ma się czym przejmować , a pierścienie dobiera się po szlifie do cylindra , pamiętam jak babka w sklepie wysypała mi pełno pierścieni na I szlif , wybrałem 2 bo reszta nie nadawała się do niczego , i to samo z dobieraniem do tłoka , patrzysz na luz w rowkach , to tyle . Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:04, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Binladen napisał:
Motórzysto , dodam od siebie odnośnie wału , czopy są utwardzane powierzchniowo , i zabawy z spawarką po prostu ten materiał czynią kupą gówna , nie wspominając o naprężeniach powstałych z tych zabaw , ale jak działa , to niech działa , to tyle w kwestii teoretycznej , booster , nie zęby kłowe , tylko sprzęgła kłowe , muszą mieć pochyły kąt 3 stopnie względem osi pionowej kła/sprzegła kłowego , co do szlifu , cylek tak wygląda po szlifie , nie ma się czym przejmować , a pierścienie dobiera się po szlifie do cylindra , pamiętam jak babka w sklepie wysypała mi pełno pierścieni na I szlif , wybrałem 2 bo reszta nie nadawała się do niczego , i to samo z dobieraniem do tłoka , patrzysz na luz w rowkach , to tyle . Pozdro


Wału nie napawasz a robisz punkty, przepraszam ale Twoje myślenie jest w błędzie. To tak jakbyś chciał w podkładce stalowej zrobić punktakiem otwór a później wiercić wiertłem. W przypadku dobrej podkładki spalisz wiertło. Czopy wałów mają kilka warstw utwardzanego materiały i elastyczny środek co daje bardzo dużą wytrzymałość. Twardość powierzchni sięga nawet powyżej 60 HRC. Natomiast środek jest miększy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 11:05, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:45, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Właśnie o to mi chodziło , ale to tylko teoretyzowanie , skoro działa i jeździ to niech tak zostanie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:39, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Też nie chowam urazy Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin