Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

60ccm simson s-51 elektronik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:22, 11 Wrz 2006    Temat postu:

tylko wal ci normalny nie wytrzyma ja myslalem nad silnikiem z mztki 150 kumpel ma zalozony i jest zadowolony
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Wto 22:13, 12 Wrz 2006    Temat postu:

no kopa dostał na piaszczystej drodze to mieli aż miło(nawet jak wzucam 2 to jeszcze troche obruci kołem;]) ale niekatuje go (a na asfalcie nieprubowałem Wesoly musze sprubowac ale to dopiero jak zrobie około300km narazie mam niecałe 10km Sad ) niewiem z jakiego powodu źry tyle paliwa jak smok i zabrakło mi benzyny i kumpel mi pozyczył od siebie 1;30 mieszanke i normalnie palił i dojechałem ODZIWO do domu;] chyba bede dawał 1;40 na tym czerwonym oleju z orlena bo tak to kopci że ulicy niewidac zamna ,ale osiagi ma niezłe
czemu wał mi niewytrzyma??? wielu ludzi tak robi i jezdza a ja mam prawie nowego simja więc cały silnik jest na dotarciu Wesoly tylko niewiem czy niewymienie tej cewki pod bakiem bo podobno przezto simson nieodpala mi za drugim razem (jak juz pojezdze) bo cewka ta sie przegrzewa i wyłancza sie czy cuuus takiego mi mechanik mówił a wy jak myślicie???
. Od Mz niepognie ci ramy??? a zreszta będziesz mógł tylko jeździc gdzieś w teren i po drogach polnych bo smerfy chyba znaja sie troche i wiedzą jak wyglada silnik Mz a simsona(chyba że trafisz na pawiana)
zreszta Mz ma charakterystyczna głowice nie?? więc miłego ...

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:52, 13 Wrz 2006    Temat postu:

moj na piaszczystej drodze jeszcze na trojce jak biegi w czasie mielenia zmieniam to belcze z na asfalcie na dwojce belcze jeszcze takze nie powiedzialbym ze to taki wielki wyczyn ile leciales nim na maxa
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Śro 19:32, 13 Wrz 2006    Temat postu:

pisałem wczesniej że niecałe 10 km zrobiłem i jest na dotarciu (dzisiaj dobiłem do 20km przebiegu YEA)narazie niekatuje go i niemam zamiaru nim mielic niewiadomo co jeszcze tylko dla popisówy troszkę i niemam wprawy "narazie" w jexdzie i szybkiej zmienianie biegów wiec spokojnie jeżdze niewiecej niz 40-50 na dotarciu tylko mówie pojeżdze troche zacznie sie dusić zgasze silnik i puxniej nieodpali i niewiem co jest??? pomocy (w ostateczności zaprowadze go do mechanika i jak juz napisze na 4um co było)

z góry wielkie dzieki
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:47, 14 Wrz 2006    Temat postu:

No to jak masz 70ccm3 i niema akiego kopyta to weś jusz go rub Jezyk Pewnie jusz masz wytarty cylinder przez tłok jak niewiem co<wow>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 15:20, 21 Wrz 2006    Temat postu: simson s51 na 60cmm3

Mam pytanie czy jak bym zmienil cylinder na 60cmm3 to musial bym zmieniac takze glowice od 60cmm3???????
Z gory dziekuje za odpowiedz:D
Pozdro:DWesoly
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Czw 16:18, 21 Wrz 2006    Temat postu:

raczej tak poniewasz jak ja zmieniałem u siebie pojemnośc na 60 to była znaczna rużnica wielkości tłoków to pewnie ta orginalna głowica niebędzie pasować ale nielepiej kupić zestaw??? a jesli będzie ci tłok udezał o głowicę to co zrobisz??? ja niekombinowałem i kupiłem komplet i działa tylko czekam na odp. w zwiasku z moim problemem;] co mam zrobic??? ale niedługo zmieniam cewke ta pod bakiem i zobaczymy czy to wina tej cewki;]
(jeśli nie ona to zaprowadzam simka do mechanika i wtedy zobaczymy co bylo;])

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:51, 21 Wrz 2006    Temat postu:

a Zaplon w ktora strone jak juz zmienie na 60 cmm3???
Pozdro:DWesoly
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Pią 15:19, 22 Wrz 2006    Temat postu:

umnie palił na normalnym ustawieniu 50ccm ale poprzestawiałem sobie i jakoś chodzi przez pewnien czas;] a wszystko masz opisane na pierwszej stronie tematu;] ja go troche przyspieszyłem a kopa ma nieziemskiego jak na simsona na pierwszym biegu jak usiąde na baku robi konika normalnie;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:12, 25 Wrz 2006    Temat postu:

a bede musiał jakos go przerabiac zeby włozyc do niego ten caly komplet???WesolyWesoly
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Wto 19:34, 26 Wrz 2006    Temat postu:

nie ja włozyłem bezproblemowo wszystkie części;] tylko uwazaj przy wypychaniu tuleji tej co tłok trzyma żebyś korbowodu niepogioł (niewiem jakim cudem umnie wyszła za lekkim pchnięciem palca;])

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 9:36, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Ja Ci powiem tak: qmpel ma seryjny s70 , zalozylem 60ccm , stozek filtr , zaplon i tak musialem zmienic na nowy( caky iskronwik , wszytskie kable + akumulator) i biore go jak chce. Na wysokich obrotach masz naprawde zajebisty pociag. I z nizszych obrotow tez czujesz jak maszyna ciganie. Zero porownania do 50ccm. Efekt zajebisty.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin