Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

60ccm simson s-51 elektronik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Śro 18:15, 27 Wrz 2006    Temat postu:

no wiem ma kopa mój simek ale zeby cały iskrownik nowy i te pierdoły??? to troche gorzej Smutny ale trudno zaprowadze do mechanik i zobaczymy co zrobi)
a co do twojego kumpla to czemu 70ccm orginała przerobił na 60cmm nierozumiem jak bym miał 70ccm orginała to bym dbał i tylko niemieckie cześci do s-51 też ale to jak bym był przy kasie a mam 15lat Wesoly i narazie nauka a nie praca:)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:55, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym chćiał w swojim Ogarku 80ccm i jeszcze zrobić ostatni szlif, tylko by było pewnie problem z tłokiem i pierśćieniami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:58, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym chćiał w swojim Ogarku 80ccm i jeszcze zrobić ostatni szlif, tylko by było pewnie problem z tłokiem i pierśćieniami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Pią 14:23, 29 Wrz 2006    Temat postu:

jelsi robisz szlif to ci dorabiaja na miejscu tłok i pierścienie??? a jak nie to dasz do wytoczenia i tyle a czy ci wytrzyma wał ,łozyska,łańcuch, skrzynia i sprzęgło???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:20, 01 Paź 2006    Temat postu:

Ale czy ja napisalem ze qmple przerabial z 70 na 60 ?? nie , ona ma seryjnie 70 ccm , ja ma z 50 na 60 przerobione ale po porownianiu przyspieszenia qmpel sie musial niezle schpowac:) predkosc jest mniej wiecej ta sama , ronziaca 2 , 3 km/h
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:31, 01 Paź 2006    Temat postu:

Ładnego maz tego simka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Nie 15:40, 01 Paź 2006    Temat postu:

sorry moja pomyłka:)
a simaj niezły no nie zyrafao2???
mi sie podoba tomspeedpl odczego masz szybe przy simku??????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin