Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder, simson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:33, 07 Sie 2010    Temat postu:

A co z tym koszem sprzęgowym ? gdybym kupił kosz 70 da co do mocy lub kopyta ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:14, 07 Sie 2010    Temat postu:

z tego co czytałem czasami na forach o tuningu simsona to dają kosz od s70 i podobno poprawiał prędkość ale na mocy lekko tracili , ale to założysz mniejszą zębatke zdawczą i sie wyrówna , a co do tego tłumika to montuj śmiało , napewno bedzie lepiej sie wkrecał na obroty niż na starym długim , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:53, 07 Sie 2010    Temat postu:

a to nie! wole mieć coś pod dupą ! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:02, 08 Sie 2010    Temat postu:

Jedno pytanie, chcesz wpakowywac duzo kasy w ten zestaw ktory pochodzi Ci 2 sezony lub moze 3??

Nawet jesli zmienisz lozyska na najlepsze to wal nie wytrzyma. Z kolega sprawdzalismy zestaw na 60 cm. We 2 osoby 90 leciał spokojnie. Ale w 2 sezonie padł mu wał juz....

Musisz jeszcze zakupic gaźnik, kolanko i wydech od 70 bo sam cylek i inne pierdoly nic tak naprawde nie da. Jeszcze poprawienie sprzegla i zabawa z wymiana wału bo ten oryginalny od 50 nie wytrzyma.

Sory ze tak offtopuje ale nie widze sensu takiej zabawy Jezyk

Taniej wychodzi kupic 70 simka:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:49, 08 Sie 2010    Temat postu:

jeśli chodzi o "mój tuning na 70ccm" to tak:

cylinder+tłok= [link widoczny dla zalogowanych]
gaźnik= [link widoczny dla zalogowanych]
wał= [link widoczny dla zalogowanych]
wydech= [link widoczny dla zalogowanych]
filtr powietrza= [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych] , ważne żeby miało gąbkę a nie jakieś g*wno jak np. [link widoczny dla zalogowanych] <--- do tego ciągnie rózne np. kamyczki, więc niszczy gaźnik ;( biore raczej po taniości, ale myśle że powinno starczyć, a wy ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juniorr dnia Nie 21:53, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:11, 08 Sie 2010    Temat postu:

szczerze to te filtry ja bym bał sie załozyc.....te filtry sa z gąbki a prawdziwy filtr stożkowy jest zrobiony ze specjalnych kilkunastu warstw siateczki i innych materialów. A czysci sie je sepcjalnymi preparatami zeby ich nie uszkodzic. Poszukaj cos lepszego na filter Mruga

jedna rada na tuningu sie nie oszczedza bo jedna najtansza czesc moze pokzyzowac ci plany.

A łożycka na wał??tarcze??...
Proponuje Ci zakupic japońskie lub niemieckie łożyska C4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 22:13, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:42, 08 Sie 2010    Temat postu:

czym się różni wał z wypełniaczami [link widoczny dla zalogowanych] od takiego [link widoczny dla zalogowanych] , a co do łożysk to "c4" nie znalazłem, ale widziałem "c3" cyz też mogą być ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:52, 08 Sie 2010    Temat postu:

bez wypełniaczy jest lepszy bo odchudzony i działa to na szybsze wkręcanie się na obroty , a co do łożysk to poczytaj z jakim luzem mają być , ja bym brał C3 bo na nich pojeździsz długo a na C4 szybko pojawi się luz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:14, 08 Sie 2010    Temat postu:

a ile muiałbym kupić tych łożysk ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:00, 09 Sie 2010    Temat postu:

popatrz na dane simsona, napewno będzie napisane ile na wał i ile na skrzynie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 09 Sie 2010    Temat postu:

binladen nie wprowadzaj ludzi w bląd.!!!

łożyska C4 maja dokładniejszy luz i krecą sie do max 15 tys w przeciwieństwie do C3 które maja wiekszy luz, krutszy przebieg.

Wał z wypełniaczem jest lepszy gdyż nie pogarsza szkodliwej pojemnosci skrzyni korbowej.

Co do ilości łożysk na 1 lepszym forum od simsona Ci powiedza ile ich ma byc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:29, 09 Sie 2010    Temat postu:

ok ok , z tym to dowaliłem , a co do wału to taki jak się rozpędzi to hula aż miło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin