Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder, simson
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pypu140
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miechowice małe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:46, 16 Wrz 2009    Temat postu: Cylinder, simson

Mam takie pytanko.
Czy te cylindry na prawdę mają tyle mocy co w opisie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie one mogą mieć parametry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:17, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Tak bo to nie są zwykłe 50ccm tylko 60ccm lub 70ccm lecz tobie polecam na seryjnym wale [link widoczny dla zalogowanych] bo 70ccm jak wsadzisz to długo się nie nacieszysz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pypu140
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miechowice małe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:23, 17 Wrz 2009    Temat postu:

Ale skąd ma tyle mocy?
Mi się wydaje że ma chyba 4 kanały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:00, 17 Wrz 2009    Temat postu:

No większa pojemność i większe kanały i reszta sama mówi za siebie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:42, 06 Sie 2010    Temat postu:

ale jak to " 70cm długo sie nie nacieszysz " ?? o co ci chodzi ??ja planuje zmienić cilinder, gaźnik,wal na 70cm, czy to jest zly pomysł? czy to szybko mi sie zepsuje ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juniorr dnia Pią 15:43, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:05, 06 Sie 2010    Temat postu:

no jeżeli wał to rozumiem , łożyska jakieś lepsze by sie przydały , gaźnik to jak byś zakładał 70ccm , na 60ccm fabryczny gaźnik da rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:10, 06 Sie 2010    Temat postu:

na 70 fabryczny gaźnik tez da rade Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:30, 06 Sie 2010    Temat postu:

nie, to nie jest ani S60, ani S70 tylko S51 Wesoly chciałbym gażnik i cylinder 70, ale nie wiem czy zmiana wała jest konieczna...myśle że wal fabryczny wystarczy, a wy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 06 Sie 2010    Temat postu:

fabryczny wał sie rozleci , i co do tego że to nie jest s60 ani s70 , montujesz do tego s51 wał wzmacniany , cylinder , gaźnik fabryczny i jazda ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:05, 06 Sie 2010    Temat postu:

tak wał standardowy nie wytrzyma trzeba zmienic wraz z cylkiem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juniorr
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zarszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:36, 06 Sie 2010    Temat postu:

czyli jak kupie wał i cylinder 70ccm to nie musze kupować gaźnika BO TO NIC ODCZUWALNEGO NIE DA?, a! i jeszcze jedno, co jest lepsze ? oryginalny tłumik "długi" przerobiony na aoa2 czy tzw. pseudosport : [link widoczny dla zalogowanych]

ps. a czy kosz sprzęgłowy 70 da coś, warto dać ok. 70-100zł ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juniorr dnia Pią 22:41, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:03, 06 Sie 2010    Temat postu:

oj bede sie sprzeczac cylinder 70 i wał da dosc wiecej powera niz teraz masz na standardzie co do tłumika to orginalnego nie przerabiałęm ale miałęm spotowy i daje fajny basowy dzwiek no mozna powiedziec ze basowy i troche poprawia osiagi ale z cylkiem 70 powinno sie fajnie zgrac... PoZdRo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin