Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning mz 150

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:13, 30 Maj 2010    Temat postu: Tuning mz 150

Witam, mam pytanie co zrobic zeby MZ 150 byla szybsza?? Prosze nie usuwac tematu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:27, 30 Maj 2010    Temat postu:

strumiennica,dyfuzor,zmiana zebatek,zaplon inaczej ustwiony,filtr z wiekszego motocykla>NIE Stozek!!,wieksza dysza gaznika.
Ekstremalnie planowanie glowicy,wypelnianie walu,podciecie tloka,piersiecie pokryte chromem lub innymi stopami zmnijeszajace tarcie o 40%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:41, 30 Maj 2010    Temat postu:

a co to ta strumiennica dyfuzor mam a zaplon jak przestawic elektronik mam i dysze ktora wieksza a czy umie ktos planowac glowice i podciac tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:55, 30 Maj 2010    Temat postu:

strumiennica: http://www.mzetz.fora.pl/schematy,29/zawirowywacz-w-motocyklu,6140.html

Zaplon przestawiasz doswiadczalnie, wyprzedzasz i sprawdzasz jak motocykl zachowuje sie.
Glowice Ci splanuje np tokarz tylko muisz mu powiedziec ile.nie moze byc za duzo bo zwiekszysz tak sprezanie ze wal ci polegnie bardzo szybko.
Tlko mozesz podciac o 2 mm od dolotu z dolu, od wylotu z gory denko troche zeszlifowac.

Zanim cos zaczniesz poczytaj o tuningowaniu silnikow T. Salki lub Zwiększanie osiągów silników Cz. Kordziński.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 19:57, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:14, 30 Maj 2010    Temat postu:

a robi to ktos na forum a zebatke wieksza zalozyc ile 18 19 z

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:35, 30 Maj 2010    Temat postu:

przeciez to prosto sie robi ta strumiennice, robi sie to w 10 minut niecale.
Mysle ze zebatke 18 starczy, nie wiem jaka jest orginalna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:44, 30 Maj 2010    Temat postu:

jak tą strumiennice zrobić ?? a co do planowania głowicy to ja zawsze brałem kawałek szkła a dokładniej szybe , kładłem na niej papier scierny i heja , mam tak zrobione w wsk i narazie śmiga i głowicą nie ucieka . pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:07, 30 Maj 2010    Temat postu:

wszystko jest pokazane na rysunku i napisane z czego zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:28, 30 Maj 2010    Temat postu:

jakoś nie kumam tego rysunku , wytłumaczysz mi jak to zrobić ?? bo chciałem to wdupić do wsk 125 i nie za bardzo wiem od czego zacząć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:52, 30 Maj 2010    Temat postu:

prosto. ja w WSK umiescilem to w filtrze. Lopatki skierowane maja byc w strone gaznika.
Mierzysz sowmiarka wymiar otworu w filtrze, ten wymiar to twoje (bede podawal wymiary z rysunku) 40, nastepnie dzielisz te 40 przez 1.6 i wychodzi ci dlugosc 25. jeszcze nic nie wycinasz na kwalku blachy aluminiowej, najlepiej 0.5 mm wyrsowujesz takie prostokaty o taki wymiarach jak wyzej. do wiekszej strony dodajesz po 7.5 na 5 mm tzw wypustki ktore po wystawieniu unieruchomia ci strumiennice. staranie wycinasz wzor taki jak masz na obrazku.musza powstac dwa takie same kawalki.w srodku nich wysinasz szczeline o grubosci twojej blachy i dlugosci min polowy dlugosci prostokata czyli 12.5...wyciete kwalki spasowujesz szczelinami. konce zaginasz pod katem okolo 30 stopni ...tyle filozofi....jutro moze wstwie foto jak zrobie do kolejnej WSK bo z swojego Twin sporta nie chce mi sie wyciagac Jezyk

tu masz do poczytania: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 23:55, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:46, 31 Maj 2010    Temat postu:

kuźwa coś nie moge zakumać , jakieś wymiary podałeś a ja nawet nie wiem jakie wymiary ma mieć blaszka , gdzie to trzeba naciąć i gdzie są te pieprzone łopatki ,sorki za ostre słowa ale nie kumam , albo może ja zmierze średnice filtra jaki mam w wsk i ty mi to obliczysz i narysujesz w paincie , tak dla kumpla

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Pon 0:47, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:11, 31 Maj 2010    Temat postu:

Mam serdeczną prośbę do wszystkich, jeśli kiedykolwiek pojawi się jeszcze taki temat to nie odpowiadajcie. Tematu nie usuwam tylko dlatego że było dużo odpowiedzi.
Temat zamknięty z wiadomego powodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin