Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TUNINGOWANIE mz 250 ts xD
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:28, 01 Cze 2008    Temat postu: TUNINGOWANIE mz 250 ts xD

witam wszystkich ogólnie jestem nowy wcześniej miałem (i mam ogara 200)
motorower ale to nieważne.
Chce troche podrasowac moją MZ bez zdejmowania silnika czyli rozpoławiania zdjąłem już cylek:D
przejżałem troche forum i mam takie myśli
-spiłować nogę tłoka od strony gaźnika 1 mm
-odchudzić tłok
-kupić nowy gaźnik (stary się nienadaje) i nie wiem czy ogyginał czy od czegoś innego dać
-ile może mnie wynieść 300cm cylek chyba 400zł - za dużo narazie?
-szlif I stopnia ( jest coś takiego co nie?)
-planowanie głowicy o 1 mm
-nowy tłok i pierścienie pod szlif
-filtr stożkowy
-da się kupić jakoś łożysko igiełkowe na sworzeń tłoka i korbowód(ma luz mały ale ma)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:57, 01 Cze 2008    Temat postu:

łozysko igielkowejest chyba w standardzie,glowica ujdzie,odchudzenie tloka..ryzykowna sprawa...wypoleruj kanaly,jakbys dal rade to je wychromuj,a gaznik wystarczy emzetowski ale BING,chodz ponoc od CBR ludzie wsadzaja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:32, 01 Cze 2008    Temat postu:

Normalnie ojciec taki mi prezent na dzień dzicka zrobił że jest zajebiście
Powiedział że kupił kiedyś oryginalne z NRD Wał tłok cylinder To chyba ponad 500zł Wał lekko przyrdzewiał ale jest bardzo dobry jak i cylinder w takim wypadku rozpoławiam silnik i w ogóle rozbiore mz na częsci pierwsze tylko obawiam się że będę miał potem problem z poskładaniem elektryki która w sumie jako jedyny element w motocyklu jest w katastrofalnym stanie. w takim razie mam takie plany w zwiazku z radą maniusa i tą niespodzianką
-spiłować nogę tłoka od strony gaźnika 1 mm
-kupić nowy gaźnik oryginał BING
-planowanie głowicy o 1 mm
-nowe pierścienie nominalne
-filtr stożkowy
-łożysko igiełkowe
KTOś MA JESZCZE JAKIEś POMYSłY PRZYPOMINAM żE JEDNAK ROZPOłAWIAM SILNIK
PROSZE WAS O POMOC POZDRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:33, 01 Cze 2008    Temat postu:

+ polerowanie komory korbowej i kanałów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 12:34, 01 Cze 2008    Temat postu:

nie planuj głowicy. według mnie w mz 250 to gupota.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gacek dnia Nie 12:35, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:39, 01 Cze 2008    Temat postu:

możesz to jakoś czymś poprzeć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 12:53, 01 Cze 2008    Temat postu:

no moge
mz i tak ma dużą kompresje. i ci bedzie korbowód dzwonił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:41, 01 Cze 2008    Temat postu:

to chyba że tak więc planowanie glowicy odpada
PS zdjąłem silnik w ogarku było łatwiej:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:43, 01 Cze 2008    Temat postu:

a ktoś może mi coś powiedzieć o tej podkowie w komorze korbowej???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:11, 01 Cze 2008    Temat postu:

jakie są efekty czy duże nakłady pracy i kasy oraz jaka jest wytzrymałość silnika oraz jak to się sprawdza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:52, 02 Cze 2008    Temat postu:

kumpel robil to w wsk 125..i szcerze..nic to nie daje Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:14, 02 Cze 2008    Temat postu:

Ja bym nie planował głowicy bo ci wał jeszcze szczeli, tylko bym wypolerował kanały w cylindrze Wesoly i może dorobił bym jeszcze inne kanały Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin