Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podwójna tarcza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:14, 04 Sie 2009    Temat postu: Podwójna tarcza

Mam pytanie czy w mz etz 150 da rade zrobic podwójną tarcze z przodu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:04, 04 Sie 2009    Temat postu:

Tak da się lecz to jest nie opłacalne w sumie może i opłacalne bo to sprawy montażu są tanie ale nie ma po co tego robić bo i tak ci to nic nie da Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:30, 05 Sie 2009    Temat postu:

W MZ przy jednej tarczy koło i tak prawie sie zatrzymuje (aż pisk z opony) nawet ze 100km/h, migdałki zatrzymują sie na zębach (mówię tu o tarczy nawiercanej bo taką testowałem). Dwie tarcze to by było przegięcie dzwonka, są nie potrzebne bo i tak ich sie nie wykorzysta, poza tym z dwiema tarczami motor wygląda jakby ważył z 200 kilo albo i więcej, najlepiej zamontować wentylowaną nieco droższa ale motor staje jak wryty Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:42, 05 Sie 2009    Temat postu:

Eeee po co kupywać kupić 2 lub 3 porządne wiertła np: z tytanu i samemu powiercić Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:15, 05 Sie 2009    Temat postu:

Takt można powiercić samemu, nawet nie wykluczone że będzie równo, wszystkie otwory w tej samej odległości taki sam wzór itd. Sam o tym myślałem.
Ale, od razu mówię że nie wiem czy to prawda, nawiercana tarcza chyba jest z trochę innych materiałów tak słyszałem, i zwykłej chyba nie można przerobić, podkreślam że nie wiem tego na 100%
A jeśli dobrze pamiętam to nawiercana kosztowała 75 a zwykła 60 PLN, różnica tylko 15, a ile kosztują dobre wiertła Wesoly
POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:48, 05 Sie 2009    Temat postu:

Ja wierciłem w aucie Jezyk i wszystko wymierzałem itp... 1 tarcze robiłem 40minut a teraz nie dawno robiłem u siebie dziury 30minut w BMW i mam zamiar zrobić jeszcze jakieś wzorki tylko nie wiem czy mi nie pęknie tarcza bo u mnie wszystko jest gorące Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 05 Sie 2009    Temat postu:

no to wychodzi na to że źle słyszałem Wesoly
I jeszcze upewniłem sie w tym że polski mechanik zrobi wszystko Wesoly
A ile dało to nawiercanie, widać dużą różnice w drodze hamowania np: ze 100 do 0 ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:11, 06 Sie 2009    Temat postu:

Nie zużywają się tak tarcze bo są cały czas wentylowane i lepsza droga wyhamowania Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stantmaszin
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:13, 04 Lis 2009    Temat postu:

Nie wiem gdzie napisać, to napiszę tu.
A więc chcę przerobić CZ 350 na tarczę. Myślałem nad montażem lagów + koła + zacisku, tarczy i pompy od ETZ 251, czy może maci inne patenty ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:43, 04 Lis 2009    Temat postu:

Kup kompletne zawieszenie od mz powinno pasować w główkę ramy itp...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stantmaszin
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:54, 04 Lis 2009    Temat postu:

Już znalazłem na innym forum. Trzeba przerabiać, bo lagi od mz są innej średnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:29, 05 Lis 2009    Temat postu:

Aha, no to możesz kupić z główką i starą uciąć a nową wspawać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin