Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana pojemności
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tebu
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosławiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:33, 26 Lis 2010    Temat postu:

Żeby było łatwiej napisz jaką kwątę możesz przeznaczyć i co możesz zrobić sam.
Tak jak wspomniał Binladen Sałek wypuścił serie 5 artykułów pt: "Ukryte moce silników czterosuwowych"- naprawde polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:09, 26 Lis 2010    Temat postu:

witam zmiana tłoka i zwiekszenie kompresji ma ujemne skutki wieksza masa moze powodowac nadmierne wibracje i szybsze rozwalenie łozyska korbowego PozDrO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:52, 26 Lis 2010    Temat postu:

już niejeden silnik tuningowałem ale zawsze 2t a nigdy 4t mam w domu tokarkę, frezarkę i dwie wiertarki stołowe więc dużo moge zrobić. Muj ojciec jest mechanikiem i mi w tym pomaga. I pytam sie dokładnie jakie przeróbki zrobić by silnik 4t chłodzony powietrzem i olejem był mocniejszy
Poze quadem w domu mam motorynke, skuter kymco people, mz etz 150 i moje cacuszko YAMAHA R6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:05, 26 Lis 2010    Temat postu:

Tomasz Sałek - ukryte moce czterosuwów nie mogę znaleźć czy ktoś z kolegów mógłby mi dać link albo całość wysłać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:07, 26 Lis 2010    Temat postu:

porozmawiaj z ojcem swoim na tematy co Ci napisałem wcześniej.

poszukaj artykułów odnośnie tuningowania np silnika polskiego junaka.
Rozwiązania możesz użyć przy tuningowaniu swojego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:47, 26 Lis 2010    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie czy taki wałek coś da [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:06, 27 Lis 2010    Temat postu:

Daje to wzrost mocy przy większym zużyciu paliwa oczywiście.

Żeby tylko podpasował na wymiar, bo jak nie bedzie pasował to będzie kicha. Ostatecznie możesz sam wałek stuningować. Kupić wałek od producenta oryginalny i go napawać specjalną elektrodą do napawania. Wtedy jak masz tokarke możesz sam doświadczalnie stworzyć własną charakterystyke czasu otwierania zaworów.

Tą modyfikacje widziałem i była dosyć szczegółowo opisana w książce, a tytułu Ci nie powiem bo już nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:35, 27 Lis 2010    Temat postu:

witam tak jak pisze motorzysta junak to 4t a w nim opatentowali ludzie wszelakie przeróbki zeby uzyskac wiecej mocy itd tu masz link do forum na którym jest temat
19 km i wiecej piszą o różnych modyfikacjach [link widoczny dla zalogowanych]
luknij na pewno cos znajdziesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:27, 27 Lis 2010    Temat postu:

chłopaki na tym forum szaleją poczytaj PozDro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pon 16:38, 29 Lis 2010    Temat postu:

Ja bym się zorientował jakie silniki podchodzę do Twojego ATV,
najprostszy sposób tuningu to zmiana silnika na najmocniejszy,
jeżeli nie ma opcji zmiany silnika, albo wiąże się to z masakryczną rzeźbą to wtedy dopiero radze zabierać się do rzeźbienia w tej 150-tce.

Co do 4t to masz pełne pole popisu. Ja osobiście zacząłbym od gaźnika o wiekszym przekroju i gardzieli. Ostry wałek też dobry pomysł, ale dolny zakres obrotów bedzie padaka. Polerka kanałów też dobra sprawa. Zmiana zaworów na wieksze i docieranie.
Planowanie głowicy. No i oczywiscie cylinder 200 ccm. Radziłbym przed założeniem cylindra pożądnie go obrobić.
Wydech też dużo pomoże, ale żadnych strumiennic.
O doładowaniu raczej nie bedziemy mowic ... Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:17, 29 Lis 2010    Temat postu:

ale polerka kanałów to wiesz ssacy nei wydechowy tak gdy sie ssacy wypoleruje to mieszanka sie zle rozprasza Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pon 17:33, 29 Lis 2010    Temat postu:

haha Wesoly no tak, przepraszam, po wypolerowaniu kanału ssacego należy zarysowac go w kształcie spirali ( kilka rowków zakrecajacych wzdłuż kanału) i problem z główki Jezyk

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin