Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana pojemności
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:11, 24 Lis 2010    Temat postu: Zmiana pojemności

Mam pytanie ile da mi zmiana pojemności w quadzie ze 1500 na 200 ccm. Chciał bym sie coś więcej dowiedzieć o tuningu silników 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:13, 24 Lis 2010    Temat postu:

sory mała pomyłka ze 150 na 200

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:21, 25 Lis 2010    Temat postu:

hm zalezy jak masz zamiar i co zmodyfikowac sama zmiana na 200 to mała różnica ja tak sądze ale jesli wchodzą w gre inne przeróbki nie tylko zwiekszenie pojemnosci to nawet mozna uzyskac sporo wiecej niz na standardzie uu torche pomotałem hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:27, 25 Lis 2010    Temat postu:

No ale właśnie nie wiem co zrobić żeby mój 4t był mocniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:57, 25 Lis 2010    Temat postu:

hm no to zmien ten cylinder jesli chcesz ja bym załozył jakis lepszy gaźniczek chyba ze juz zmieniałes tłumik chodz on różnie daje w 4t . Ale chodzi o takie lekkie przeróbki czy ostrzejsze np rozrząd głowica itd czy tego za bardzo nie chesz ruszać??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:02, 25 Lis 2010    Temat postu:

Ja myślałem nad nowym sportowym wałkiem rozrządu ale co dokładnie mogę zmienić. W kładzie mam silnik 4t (GY6) 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:36, 25 Lis 2010    Temat postu:

powiedz mi co mogę zrobić te małe i te większe też przeróbki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:13, 25 Lis 2010    Temat postu:

zmiany o 50 cm3 nie odczujesz i mocy Ci nie przybędzie. To po 1, a po 2
poszukaj sobie wyższego tłoka i zwiększ stopień sprężania w silniku tak jak to robi sie w junaku. Efekt jest piorunujący.

Stopień przeróbek zależy od chłodzenia Twojego silnika.
Jak masz ciecza to:
wałek (dłuższe czasy otwarcia zaworów)
tlok
głowica ( zwiekszenie średnicy zaworów)

powietrzem:
wydech (przekrój i długość kolanka wydechowego ma duży wpływ w 4T i oczywiście tłumik)
gaźnik (wieksza średnica gaźnika)
filter powietrza
pierścienie tłokowe (powlekane chromem, o niższym wymiarze)
sprzegło

Jest tylko jedno ale, po takich przeróbkach jak wyżej Twoj wał nie wytrzyma. Musiał byś kupić wzmocniony wał i lepsze łożyska wału.

wiecej nie przychodzi mi do głowy....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Czw 21:15, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:00, 25 Lis 2010    Temat postu:

a jak zmienię cylinder i głowice na 200 ccm dam twardszą sprężynę centralną i inną dysze w gaźniku. a jeśli chodzi o długość kolanka to co zmienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:57, 25 Lis 2010    Temat postu:

Polecam przeczytanie artykułu pana S.Sałka , o tuningowaniu i modyfikowaniu silników 4T , polecam , jeżeli chcesz wrzucę specjalnie dla ciebie .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
droppoll
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:13, 26 Lis 2010    Temat postu:

będe wdzięczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:34, 26 Lis 2010    Temat postu:

już Ci mówiłem że różnice pomiędzy 150 a 200 cm3 nie odczujesz....jest to różnica około 1 konia mechanicznego. Confused

droppoll jeżeli nic nie wiesz o tuningowaniu przeczytaj z kilka książek i wtedy zacznij coś robić. To moja dobra rada, bo to nie jest tak hop siup i zrobione.

Żeby silnik wytrzymał tunning trzeba masę części wymienić czyli tzw remont zrobić. To jest obowiązek chyba że chcesz rozbierać go co dziennie i składać Jezyk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pią 1:37, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin