Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skutery...Dlaczego takie szybkie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavel007
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mzetz.fora.pl

PostWysłany: Sob 15:22, 26 Maj 2007    Temat postu:

dobrze powiedziane shark2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Honduś
VIP
VIP



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podbeskidzie-Bielsko(Jaworze,Brenna)

PostWysłany: Nie 9:35, 27 Maj 2007    Temat postu:

a ja mam pytanie kto usunał po raz 2 moja wypowiedz w tym temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
laciu
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw

PostWysłany: Nie 11:09, 27 Maj 2007    Temat postu:

Toniu3546 napisał:
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się że większość skuterów ma silniki 4t Jezyk no a to jest różnica


sory ale jesteś w błędzie, większość skuterów to 2T, właśnie z nich można najwęcej wyciągnąć, najlepsze skutery czyli aprilia sr50 i yamaha aerox po tuningu jade nawet 120km/h

do wymiany zawsze idą: cylinder 70ccm, wydech, sprzęgło, dzwon, wariator, sprężynki, rolki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Honduś
VIP
VIP



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podbeskidzie-Bielsko(Jaworze,Brenna)

PostWysłany: Nie 15:15, 27 Maj 2007    Temat postu:

No i ja już to napisałem 2 razy,ale chyba ktoś kto nie lubi skuterów usuwa mi ciagle ta wypowiedz..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 10:42, 28 Maj 2007    Temat postu:

skuterem pojeździsz rok i juz sie coś pie@@oli a MZ śmigasz 5 lat bez sadzenia łap
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:52, 28 Maj 2007    Temat postu:

Kaczi13 napisał:
skuterem pojedzisz rok i juz sie coś pie@@oli a MZ śmigasz 5 lat bez sadzenia łap

Pisałem już że jeśli się jeździ po 100 km na rok to na pewno jest tak jak mówisz, ale nikt mi nie powie, że przy codziennej jeździe np. do pracy MZ pochodzi pięć lat bez żadnej naprawy (choćby czyszczenia gaźnika, wymiany kondensatora, ustawienia zapłonu ), co do skuterów to też nikt mi nie powie że nowy silnik zaczyna się pie@@@lić już po roku (żeby nie wiadomo ile przejechał {w granicach rozsądku oczywiście}). Jednak w silniku MZ są zastosowane takie rozwiązania, które zadziwiają mnie swoją banalnością i prostotą wykonania, a jednocześnie funkcjonalnością i żywotnością jaką wykazują. Zapewne nawet laik po przeczytaniu instrukcji potrafiłby wykonać większość napraw w silniku(sam kiedyś taki byłem, jednak ja instrukcji nie miałem Jezyk )
laciu napisał:
do wymiany zawsze idą: cylinder 70ccm, wydech, sprzęgło, dzwon, wariator, sprężynki, rolki

Do wymiany to znaczy? Przy tuningu, czy może są to części które szybko się zużywają w przypadku stuningowanych skuterów??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pon 17:48, 28 Maj 2007    Temat postu:

Toniu3546 napisał:
Kaczi13 napisał:
skuterem pojedzisz rok i juz sie coś pie@@oli a MZ śmigasz 5 lat bez sadzenia łap

Pisałem już że jeśli się jeździ po 100 km na rok to na pewno jest tak jak mówisz, ale nikt mi nie powie, że przy codziennej jeździe np. do pracy MZ pochodzi pięć lat bez żadnej naprawy (choćby czyszczenia gaźnika, wymiany kondensatora, ustawienia zapłonu ), co do skuterów to też nikt mi nie powie że nowy silnik zaczyna się pie@@@lić już po roku (żeby nie wiadomo ile przejechał {w granicach rozsądku oczywiście}). Jednak w silniku MZ są zastosowane takie rozwiązania, które zadziwiają mnie swoją banalnością i prostotą wykonania, a jednocześnie funkcjonalnością i żywotnością jaką wykazują. Zapewne nawet laik po przeczytaniu instrukcji potrafiłby wykonać większość napraw w silniku(sam kiedyś taki byłem, jednak ja instrukcji nie miałem Jezyk )
jak sie cos zepsuje w mz to to sie latwo naprawi jesli mz jes po remoncie to mozna spokojnie 5 lat jezdzic do pracy a skuterem tyle nie pojezdzisz i jak sie cos zepsuje to naprawa drogo wyniesie moim zdaniem tekie Zip-y to jednorazowki i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:05, 28 Maj 2007    Temat postu:

ostap napisał:
jak sie cos zepsuje w mz to to sie latwo naprawi jesli mz jes po remoncie to mozna spokojnie 5 lat jezdzic do pracy

Właśnie to miałem na myśli że w MZ jest łatwo wszystko naprawić, ale co do tego że się pięć lat jeździ bez żadnej nawet najdrobniejszej naprawy to sie na pewno nie zgodze, az tak bezawaryjne te silniki nie są i zeby mi to sto osób mówiło, to w życiu w to nie uwierze, widziałem już tyle MZ, nawet po remoncie i w super stanie, w których coś siedziało że mam już o nich zdanie wyrobione (a interesuje się tymi motocyklami od ładnych kilku lat) Nie powiem że siadają w nich rzeczy wymagające wiele pracy żeby je wymienić, tak jak np, skrzynia, bo w tym MZ rzeczywiście jest bezawaryjna, ale jeśli przynajmniej dwa razy do roku nie dokonasz przeglądu technicznego, podzespołów które się zużywają, to nigdy nie będziesz pewny czy motocykl nie stanie ci na drodze (np 100 km od domu) bo kondensator siadł, czy z innej równie banalnej przyczyny, i jestem ciekaw co byś wtedy mówił o tych motorach
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Honduś
VIP
VIP



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podbeskidzie-Bielsko(Jaworze,Brenna)

PostWysłany: Wto 11:02, 29 Maj 2007    Temat postu:

a ja musze dodac to co już pisałem.

Jak kupisz firmowy skuter czyli yamaha honda piaggio itd to wytrzymalosc silnika jest taka:

tłok-35 000 km.
wał 40 000 km

Ja połowe życia przejeździłem skuterami i złego słowa nie powiem bo po prostu się generalnie nie psują-w runnerku w ciągu roku jezdzenia czyli 10 000 km zmienilem jedynie świece i olej w przekladni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:13, 12 Cze 2007    Temat postu:

No to i ja wcisne swoje przemyślenia:)
Załóżmy że taki skuterek ma jakieś 3-4 koniki mechaniczne. Moje TS50XK ma prawdopodobnie coś baardzo podobnie, dokładnie nie wiem. No ale jednak ja na maxa rozbujam swojego do ok. 60km/h a koleżanka Peugeota Vivacity do 90km/h. Ruszając, zanim te jej auto sprzęło się "puści" mam przewage (czyli moje pierwsze dwa biegi), ale potem zostaje w tyle... Uważam, że to jest sprawa skrzyni biegów, taki skuter zwiększa przełożenie w chwili gdy silnik ma obroty zapewniające mu największą moc. Gdy obroty spadają i silnik nie ma maksymalnej mocy, zmniejsza się przełożenie i cwaniak znów ma pełną moc... skubany... na piątym biegu przekrocze manualną skrzynią obraty zapewniające pełną moc i koniec przyspieszania, nie da rady. Podejrzewam, że gdyby moje Suzi miało jeszcze kilka krótkich biegów też wycisnęłoby 90 km/h... taka moja teza, myślicie że to ma sens? Prosze nie bijcie, bo dopiero zaczynam na tym forum:)WesolyWesoly

A, i niewiele rzeczy denerwuje mnie tak bardzo, jak kierowca jeżdżącego sedesu proponujący mi "ścine" z tym automatem.... takim burakom powinno się komplikować rozmnażanie.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 2:09, 15 Lip 2007    Temat postu:

Prownanie MZ tek do skuterów to nie ma sensu. co z tego że skuter pojedzie 80km/h wiecej w tym hałasu niz predkości Etka jedziesz 80km/ h na 5 tce (nawetet 150ka) potkrecasz manete i wyrywa do przodu
Powrót do góry
kwahoo
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:49, 25 Lip 2007    Temat postu:

kwestia materiałów. Masz dobre możesz wycisnąć mocy ile chcesz. Ale tuningować, żeby sprzęgło odśrodkowe i tak wszystko zjadło? To tak jak pożyczyć pieniądze politykowi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin