Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skutery...Dlaczego takie szybkie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:22, 25 Lip 2007    Temat postu:

to szajsy sa najlepsze MZ JAWKI I SIMPLE
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 18:13, 15 Sie 2007    Temat postu:

Moim zdaniem skutery sa szybkie ponieważ, sa łatwe do podrasowania Z kumplem podrasowalismy mojego skutera na poczatku dawał 75 km/h a teraz jedzie 100 km/h Wesoly. Jeszcza jest specialne paliwo V-Power, bardzo polecam, sprawdza sie
Powrót do góry
Fihu
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw k. Lublina

PostWysłany: Śro 21:01, 30 Sty 2008    Temat postu:

Ja nie wiem co wy chcecie od Japonczyków Smile moim zdaniem myliście japonczyka z chinszczyzną przecież wszsytkie hondy, kawy, suki itp to właśnie japonczyki. Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
## Misiek ##
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:43, 15 Cze 2008    Temat postu:

Wg. mnie to skutery nie są akurat tak bardzo złe. Oczywiście te chińskie to badziew, ale skutery typu Piaggio, Aprilia, Yamaha to są świetne skutery. Sam mam Aprilię Sonic GP 50 i złego słowa o niej powiedziec nie mogę. Leciałem nią 85km/h spokojnie. Jednak mimo wszystko planuję przeżucić się na MZ ETZ WesolyWesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alexanderpirat
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:53, 24 Cze 2008    Temat postu:

Odnośnie tematu, niektóre kosiarki są szybsze od MZ ponieważ:
- mają lepszy stosunek mocy do masy,
- MZ na gorszą aerodynamikę, jeszcze nie wiedziałem kanciastego skutera,
- nowa technologia = większe obroty silnika w porównaniu ze staruszką MZ,
- mała masa własna (tłoczona blacha i plastiki robią swoje),

Kibelki na kołach mogłyby być jeszcze szybsze i wydajniejsze gdyby miały manualną skrzynie biegów. Przez ten badziew traci się paliwo i przyjemność z odczuwania przyspieszenia Wesoly nie ma jak dobre rwanie do przodu na pierwszych trzech biegach Wesoly

Dużą wadą a wręcz niebezpieczeństwem są małe koła skuterów! Na jednośladzie utrzymujemy się tylko i wyłącznie przy pomocy zjawiska giroskopowego (wirująca masa). Przy dużych prędkościach na małych kółkach nie da się wytworzyć odpowiedniej siły stabilizującej tor jazdy. Wystarczy małe zachwianie równowagi i GLEBA <hahaha> !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szyderca
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:59, 24 Cze 2008    Temat postu:

Japońce zawsze zwracali uwagę na rozmiar. To że skutery mają małe silniczki albo jak niektórzy zwracają uwagę na cylindry, nie znaczy to że nie mają "mocy" Twisted Evil Np. Mam Mz Etz 251 przerobiona na 301 (na częściach z Niemiec) i jeżdżę z kolegą który ma skuterka Honda 50. Wydaje się że jest 250ccm różnicy, a jedzie ponad 110 km/h a moja Etka 180

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alexanderpirat
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:17, 25 Cze 2008    Temat postu:

Cytat:
Wydaje się że jest 250ccm różnicy, a jedzie ponad 110 km/h a moja Etka 180


Ale na pewno jest różnica w przyspieszeniu Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qbol
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:10, 04 Sty 2009    Temat postu:

Witam . Nie słyszałem o efekcie giroskopowym Wesoly . Powracając do tematu: Wystarczy obejrzeć cylinderki i głowce:
- mniejszy skok tłoka (umozliwia większe obroty)
- większy stopień sprężania niż u naszych MZ , Rometów itp.
-większe kanały dolotowy i wylotowy oraz większa ilośc kanałów płuczących
- gaźnik o większym przelocie
-niska szkodliwa pojemność skrzyni korbowej
-mniejsza masa wału ,tłoka
do tego jeszcze zapłon sterowany elektronicznie ( w MZ - polecam)
Te czynniki powodują dobre osiągi.Swojego Ogara 205 stuningowałem opierając się na tych zasadach ale robiłem to delikatnie bo jak powszechnie wiadomo Romety są podatne na tuning jednak słabo go znoszą. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shoguniasty
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:41, 20 Mar 2010    Temat postu:

Moze troche po czasie ale jednak napisze

Japończycy zawsze wyprzedzali i będą wyprzedza wszystko technologicznie bo to oni ustalają standardy technologii i inżynierii motoryzacyjnej. Kiedy MZ jeździla 120 km/h to motory kawasaki bądź yamaha lecialy juz po 210 km/h. Skutery są tak robione żeby z jak najmniejszej ilości częsci wyciagnąc jak najwiecej. I wcale nie prawda ze silniki w skuterach są wyzylowane. Mój skuter marki ,,skuter" made in Japan mial lepszy przyśpiech na stocku jak WSK 125 2ramowa. I wcale nie byl tym przereklamowanym Aeroxem którego dzieci tak chwalą. I bez tuningu z tych skuterów mozna wyciągnąc wiele. Moj skuter pod koniec zywota lecial 70km/h i mi to wystarczalo. Do szybszej jazdy sa motory a nie skutery per polaczenie kibla z odkurzaczem.

MZ, WSK, CZ, JAWA. JUNAK itp mają w sobie dusze bo nie wychodzilo ich kiedys 200 sztuk dziennie tylko po pare a skuterów takich jak Honda Yamaha Suzuki wychodzi setki dziennie i dlatego nigdy nie beda fajne bo są tanie i chujowo skladane ze sie tak niesympatycznie wyraże

Moim zdaniem - Zaszczytem jest jechac WSK po żwirowce niz skuterem po gladkim niczym stol asfalcie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shoguniasty dnia Sob 2:43, 20 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin350
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 30 Mar 2010    Temat postu:

Dzisiejsze skytery to nowa technika dlatego szybciej idą mają wmontowane różne lepsze moduły ulepszone wały,tłoki itp.
Ale przez to silnik szybciej się katuje bo są z niego wyciskane ostatnie soki,Może i stare romety,wsk,jawy itp. Są słabsze ale one wytrzymują po ok.30 lat i więcej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:45, 30 Mar 2010    Temat postu:

Silniki skuterów to jakby nowa epoka. Jakby porównywać wersje PlayStation 1 do PS2 lub windows 98 do xp. Skutery są na membranie i w ogóle niby chińskie to początek mają często w Japonii, a tam to dopracowują (wyciskają) wszystko co się da.
Ale klasyczne konstrukcje takie jak simson po dołożeniu membrany, dodatkowych płuków mają niezłego kopa. I co jeszcze, skuterek to śmiga prawie zawsze w górnym zakresie obrotów a te wszystkie klasyki muszą dawać rade i na dole i u góry, według mnie stąd ta różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin