Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 250 Slabo wchodzi na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alleluja55
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stręgielek / Giżycko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:54, 14 Lip 2012    Temat postu:

Witam miałem to samo ale długo nie pozwoliłem sie z tym męczyć mojej eci
1. zapłon ustawiony był na 2,5mm przed GMP ustawiłem na 3 (niestety tylko sufniarką ale zawsze)
2. śruba mieszanki była u mnie za dużo wykręcona
3. Dużą rolę odgrywa poziom paliwa w gaźniku ustawiasz pływakami. Polecam ci przecztanie książki jeżdżę motocyklem MZ tam jest wszystko opisane jak robic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:12, 14 Lip 2012    Temat postu:

ksiazke przeczytalem dokladnie ta sama, plywaki ustawione od 28-35mm, a srube od mieszanki masz na ile wykrecona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:39, 15 Lip 2012    Temat postu:

Zastanawiam sie czy to moze byc np nieszczelnosc na pierscieniach albo cos w tym rodzaju. Chyba kupie nowy tlok, pierscienie, simeringi i zrobie ta wymiane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:28, 15 Lip 2012    Temat postu:

możesz sprawdzić ciśnienie sprężania manometrem i porównać z wartością w książce Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:49, 15 Lip 2012    Temat postu:

Wlasnie jestem na etapie wymiany simeringow. Moze mi ktos pomoc jak sciagnac alternator? Nie mam pojecia jak to zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:36, 15 Lip 2012    Temat postu:

Ściągasz krzywkę i na to miejsce wkręcasz śrubę z pełnym gwintem M8 lub M10. Kręcisz aż alternator zejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:28, 15 Lip 2012    Temat postu:

Dzieki jutro postaram sie dorwac gdzies taka srube i to zrobie, a co do drugiej strony duzo jest roboty? Potrzebne sa jakies specjalistyczne narzedzia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:52, 16 Lip 2012    Temat postu:

3 lub 2 ramienny ściągacz do sprzęgła ew. narzędzie specjalne. Odradza użycie drastycznych metod bo możesz uszkodzić wał.

Po zdjęciu sprzęgła nie zgub podkładek i zapamiętaj ich kolejność. (te podkładki ciężko jest dokupić)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:11, 16 Lip 2012    Temat postu:

Dzieki za info dzisiaj bede sie z tym bawic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:34, 16 Lip 2012    Temat postu:

stanalem na etapie demontazu dzwigni startera. Nie wiem jak ja zdjac. Odkrecilem dwie nakretki i zdjalem podkladke, natomiast pozniej naoliwilem wd-40 i zaczalem uderzac mlotkiem przykladajac punktak do koncowki gdzie jest gwint az to zniszczylem. Za nic ta sruba nie chce wyjsc. Ma ktos jakis sposob jak to wyjac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody250
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:21, 17 Lip 2012    Temat postu:

a po kiego kopke zdejmujesz?(coś niedokładnie te ksiażkę przeczytałeś) przecież ona zchodzi razem z pokrywą,tez jestem świezo po wymianie simerów i poszło gładko,przy skl zwróc uwage na podkładki przy zabieraku one mają frezy i trzeba jo odp włożyc zeby zabierak nie blokował sie,no i stożek odpowiednio dotrzec i sprzeglo mocno wcisnać (nie nabijać)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mlody250 dnia Wto 1:24, 17 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:56, 17 Lip 2012    Temat postu:

mlody250 napisał:
a po kiego kopke zdejmujesz?(coś niedokładnie te ksiażkę przeczytałeś) przecież ona zchodzi razem z pokrywą,tez jestem świezo po wymianie simerów i poszło gładko,przy skl zwróc uwage na podkładki przy zabieraku one mają frezy i trzeba jo odp włożyc zeby zabierak nie blokował sie,no i stożek odpowiednio dotrzec i sprzeglo mocno wcisnać (nie nabijać)


Bardzo łatwo można sprawdzić czy stożek jest w dobrym stanie. Zakładamy całe sprzęgło i kręcimy w prawo lub w lewo. Jeżeli sprzęgło się "zaciśnie" na stożku to jest wszystko oki.

smokol123 kopki się nie zdejmuje w MZ bo nie ma takiej potrzeby, jeszcze raz książkę poczytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin