Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 250 Slabo wchodzi na obroty
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:08, 13 Lip 2012    Temat postu: MZ ETZ 250 Slabo wchodzi na obroty

Witam. Otoz przeczytalem juz mnostwo tematow o tym na forum jak jeszcze nie bylem zarejestrowany i zastosowalem wszystkie wskazowki, jadnakaze nie znalazlem jeszcze odpowiedniej, ktora by mi pomogla, zatem chcialbym prosic Was o pomoc. Mam MZ Etz 250 ale juz jedna z tych ostatnich w tej wersji czyli z gaznikiem 30n3-1. Zakupilem wlasnie nowy gaznik oryginalny niemiecki BVF. Problem jest taki ze prawdopodobnie za duzo dostaje paliwa i nie wkreca sie prawidlowo na obroty. Do 3 tysiecy muli a pozniej juz idzie swietnie. Mecze sie z tym od dwoch tygodni i nie wiem co mam z tym zrobic. Zaplon mam elektroniczy, odpala od pierwszego kopa i nowa swieca Bosch. Prosze o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz7871
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:11, 13 Lip 2012    Temat postu:

Zwykle "muli" przy wkręcaniu na obroty z powodu zapłonu źle ustawionego, jeżeli uważasz, że dostaje zbyt dużo benzyny to zmień ustawienie iglicy na niższe czyli iglica będzie niżej i wyreguluj gaźnik. Wykręć wkręć na max śrubkę złotą i wykręć o 2,5 obrotu, po czym ustaw najniższe obroty na których chodzi. Jak już to zrobisz kręć tą śrubką w lewo i prawo szukając najwyższych niskich obrotów jak już je znajdziesz to znów ustaw wolne obroty(najlepiej takie 1200- 1400 i żeby kontrolka od ładowania nie świeciła)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:58, 13 Lip 2012    Temat postu:

Wydaje mi sie ze gaznik juz dzisiaj wyregulowalem dokladnie tak jak mowisz, lecz mimo wszystko dopiero powyzej 3 tysiecy ladnie sie zbiera. Skoro to jest wina zaponu tak jak mowisz to jesli moglbym Cie prosic o jakas instrukcje jak dokladnie wyregulowac krok po kroku zaplon z elektronicznym modulem? Z gory dziekuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz7871
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:44, 13 Lip 2012    Temat postu:

Tu Ci nie pomogę niestety mam platyny i kompletnie nie wiem jak zabrać się za elektronika. Raczej w sumie chodzi to tu i tu o ustawienie iskry 2,5mm do 3mm przed GMP. Zanim zabierzesz się za ustawianie zapłonu. Sprawdź w którym momencie pojawia się iskra ( nie może być przed ani po 2,5mm do 3mm przed GMP). Po prostu wykręć świece i połóż ją gdzieś na silniku, tak aby była widoczna iskra. Mysisz odkręcić pokrywkę po prawej stronie i kręcić wirnikiem ( najlepiej kluczem przy wirniku alby zrobić to dokładnie) i kręcisz tak powolutku w strone obrotów silnika i musisz znajść dokładne miejsce kiedy pojawia się iskra. Kiedy znajdziesz to miejsce wkładasz submiarke czy nie wiem czymś czym możesz zmierzyć odległość tłoka od najwyższego położenia tłoka. A i jesli masz wał ustawiony dk w tym miejscu gdzie pojawiła się iskra nie zalecane jest długo mieć włączonej stacyjki. Po prostu gdy ustawisz wał na pozycji gdzie pojawia się iskra wyłanczasz stacyjkę. Po czym mierzysz odległość tej pozycji tłoka do GMP, jeśli jest 2,5mm do 3 mm to nie wina zapłonu. Jeśli inaczej to musisz poprosić kogoś o pomoc kto zna się na elektroniku. Ważne! 2,5mm do 3mm- ta odległość gdy tłok idzie do góry (przed GMP) a nie jak niektórzy ustawiać próbowali jak idzie na dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:49, 13 Lip 2012    Temat postu:

Ok dzieki za pomoc, jutro bede to sprawdzac. Natomiast jak ktos wie w jaki sposob ustawic elektronika to prosze o rady Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:46, 14 Lip 2012    Temat postu:

panowie żadne suwmiarki tylko czujnikiem zegarowym można dokładnie ustawić zapłon i punkt zapłonu bliżej ustawiać przy 3 mm Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz7871
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:48, 14 Lip 2012    Temat postu:

Ja robiłem to suwmiarką elektroniczną. Po prostu wsunąłem ją jak jest GMP i wyzerowałem ten miernik tak, że była ona wysunięta a wskakzywało 00.00. Obróciłem wałem do tyłu i wysunąłem suwmiarkę o te ( u mnie to było chyba 2,7 mm) po czym znów obróciłem wałem do przodu do punktu gdzie było te 2,7mm i tam ostawiłem iskrę. Ale zależy kto co ma pod ręką w mechanice dziesiątki milimetrów mają znaczenie, ale najlepiej to zrobić miernikiem zegarowym wtedy wiadomo na bank, że jest dobrze. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:28, 14 Lip 2012    Temat postu:

a czy zna ktos sposob ustawiania elektrycznego modulu? dzisiaj zmierze to suwmiarka bo czujnika zegarowego nie posiadam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:33, 14 Lip 2012    Temat postu:

prosciej sie to ustawia niz platynki bo nie ma przerwy tu ustawiasz tyylko wyprzedzenie zaplonu. Odkrecasz 2 srubki kolo wirnika i przesuwasz go w jedna badz druga strone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:39, 14 Lip 2012    Temat postu:

Dzieki kolego. Moj motor nadal ma mula po dodaniu maksymalnie gazu ponizej 3 tysiecy obrotow. Zaplon wyregulowany i gaznik tez, ktos zna powod co jeszcze moze byc nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:35, 14 Lip 2012    Temat postu:

spruboj swiece zmienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smokol123
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:37, 14 Lip 2012    Temat postu:

Swieca jest nowa Bosch

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin