Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

piłowanie tłoka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Patenty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kam@$
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:10, 31 Lip 2008    Temat postu:

Można równie dobrze zrobić skosy na denku tłoka do szybszych otwarć okien,a tak poza to Witam! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwahoo
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:31, 17 Maj 2009    Temat postu:

Kam@$ napisał:
Można równie dobrze zrobić skosy na denku tłoka do szybszych otwarć okien,a tak poza to Witam! Wesoly

Z punktu widzenia kątoprzekrojów nie jest to najlepsze rozwiązanie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Any questions?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:01, 18 Maj 2009    Temat postu:

Przerabiałem to kiedyś i już po raz drugi tego nie zrobie. I to czy masz 251 czy 250 ma największe znaczenie. W 251 kanały są idealnie więc tłoka od góry sie nie rusza tylko na dole od strony gaźnika max 2mm, i jeszcze dolne krawędzie sie zaostrza piłuje sie od wewnątrz. W 250 sprawa wygląda tak że można przyszlifować w miejscu kanałów ale bez planowania głowicy sie nie obędzie, oczywiście motor chodzi ładnie ale spada v max, jak sie zrobi z tłokiem wszystko co sie da i z głowicą można zająć sie komorą wału czyli wypolerować i zaokrąglić krawędzie w miejscach gdzie przedostaje sie mieszanka do kanałów w cylindrze. Co to nam daje Wesoly jak polecimy mocno z głowicą to gigantyczny moment obrotowy i już przy niższych obrotach np od 2 tys na 5 biegu można przyspieszać. Ja coś takiego właśnie zaobserwowałem ale nie polecam z jednego powodu, spalanie w mieście przy bardzo ekonomicznej jeździe około 7l na 100 a wynik 10l to bez żadnego problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kisiel3637
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:18, 23 Maj 2011    Temat postu:

Sprubuje cos takiego w najblizszym czsie w mojej wsk 125 hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Patenty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin